Jeg søger et CMS system hvor man "nemt" kan lave et klient område, hvor kunden kan hente sine filer. Der skal også være en "knowledge base" og et "ticket system" som kunderne kan benytte.
Jeg ved ikke hvad der er nemmest men jeg ved at jeg vil lave det i Umbraco. Der kan man gøre 2 måder:
1) lave en ny backend kun til kunden - her kan man jo så bestemme designet
2) udvide den nuværende backend med mulighed for kunderne for at hente filerne.
nr 2 er den hurtigste men nr 1 er nok den der er flottest (kommer an på designet) :)
Hehe jeg ved godt at "nemt" er et vidt begreb, men det jeg mente var, at det ikke skulle være alt for tungt at opbygge og der måtte jo findes nogen som er bedre til denne opgave end andre.
Men mange tak for svaret, jeg kender godt til Umbraco men har aldrig kastet mig ud i det.
Det lyder interessant, men det ser lidt ud som om at der ikke er en nem vej, så jeg må til at "strikke" noget sammen selv.
Nu kender jeg ikke lige årsagen til at det SKAL være Linux men her får du (gratis) måden det kan gøres på i Umbraco
Der skal laves en ny hovedmenu i backen. Heri ligger kundens menupunkter. Når man opretter brugeren så giver man dem kun adgang hertil.
Filer kan nemt uploades i systemet og så er det bare at vælge hvilke brugere der har adgang til hvilke filer - her vil jeg også lave en custom uploader.
Knowledebase kræver et indtastningsområde for jer samt en sted hvor brugerne kan søge.
Ticket systemet laves lidt på samme måde som knowledebasen blot her at brugeren kan indtaste ting selv.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....