Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CMS system med klient område

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger et CMS system hvor man "nemt" kan lave et klient område, hvor kunden kan hente sine filer. Der skal også være en "knowledge base" og et "ticket system" som kunderne kan benytte.

Er der et CMS som er bedre til dette?

Mvh

Daniel

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved ikke hvad der er nemmest men jeg ved at jeg vil lave det i Umbraco. Der kan man gøre 2 måder:

1) lave en ny backend kun til kunden - her kan man jo så bestemme designet

2) udvide den nuværende backend med mulighed for kunderne for at hente filerne.

nr 2 er den hurtigste men nr 1 er nok den der er flottest (kommer an på designet) :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 16:42

Niels Henriksen:

Jeg ved ikke hvad der er nemmest men jeg ved at jeg vil lave det i Umbraco. Der kan man gøre 2 måder:

nr 2 er den hurtigste men nr 1 er nok den der er flottest (kommer an på designet) :)

Hehe jeg ved godt at "nemt" er et vidt begreb, men det jeg mente var, at det ikke skulle være alt for tungt at opbygge og der måtte jo findes nogen som er bedre til denne opgave end andre. Smile

Men mange tak for svaret, jeg kender godt til Umbraco men har aldrig kastet mig ud i det. Yes

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 16:56

Niels Henriksen:

Havde helt glemt at oplyse at det skal hostes på en linux server og så er Umbraco ikke så interessant, da det køre ASP.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:00

Daniel B. Nielsen:
Havde helt glemt at oplyse at det skal hostes på en linux server og så er Umbraco ikke så interessant, da det køre ASP.

Det kører .NET og der er en der er ved at afprøve det på en Linux med Mono :)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 17:15

Har du tænkt dig at bruge penge på udvikling. Eller havde du tænkt dig noget som "kunne" klare opgaven hvis det er? Lyder spændende

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 19:40

Niels Henriksen:

Daniel B. Nielsen:

Det kører .NET og der er en der er ved at afprøve det på en Linux med Mono :)

Det lyder interessant, men det ser lidt ud som om at der ikke er en nem vej, så jeg må til at "strikke" noget sammen selv. Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44

Du kan lave en løsning i Drupal 7, hvor det kan løses på flere måder. Der findes moduler til ticket support o.s.v.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:00

Daniel B. Nielsen:
Det lyder interessant, men det ser lidt ud som om at der ikke er en nem vej, så jeg må til at "strikke" noget sammen selv. Smile

Nu kender jeg ikke lige årsagen til at det SKAL være Linux men her får du (gratis) måden det kan gøres på i Umbraco

Der skal laves en ny hovedmenu i backen. Heri ligger kundens menupunkter. Når man opretter brugeren så giver man dem kun adgang hertil.

Filer kan nemt uploades i systemet og så er det bare at vælge hvilke brugere der har adgang til hvilke filer - her vil jeg også lave en custom uploader.

Knowledebase kræver et indtastningsområde for jer samt en sted hvor brugerne kan søge.

Ticket systemet laves lidt på samme måde som knowledebasen blot her at brugeren kan indtaste ting selv.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Skrevet kl. 21:26

Niels Henriksen:

Nu kender jeg ikke lige årsagen til at det SKAL være Linux men her får du (gratis) måden det kan gøres på i Umbraco

Det er fordi jeg allerede har hosting som er på linux servere og derfor ville det bare være lettest hvis det kunne køre derpå, men det SKAL ikke. Smile

Men overvejer da om jeg ikke skal teste Umbraco på en unoeuro løsning, for at se om det skal være det.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)