Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg ejer en skobutik og søger designer mærker.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Nogle af jer der ved hvordan man kan få fat i diverse designer sko og sælge i sin biks... f.eks. Christian louboutin, jimmy choo osv... 

Jeg vil gerne sælge nogle designer sko i min butik ved siden af mine egne designs...

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 13:25

Du kan desværre ikke "bare" købe designermærker ind til videresalg, når det drejer sig om den helt dyre af slagsen.

F.eks. sælges Christian Louboutin KUN i Louboutin butikken i Grønnegade i København. Det samme gælder for mange andre dyre mærker. Dette gøres simpelthen, så mærkerne fremstår så eksklusive som muligt, og så prisen holdes oppe på det niveau som Louboutin har fastsat (så der ikke opstår konkurrence på priserne)

Summa summarum: Man kan desværre ikke få lov til at sælge disse dyre brands, når man blot er en "almindelig" butik :)

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:08

Det giver mening.. Tak for det!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 7
Fra  Solo Tacco I/S Skrevet kl. 16:10

Hej

Jeg har nogle super lækre sko af italiensk design, som jeg vil have med. For mere info og priser må du meget gerne kontakte mig på: solotacco@solotacco.dk

Mvh
Federica

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)