Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken rente får du på indlån uden binding?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:50

Ronni Plindstrup:
Vi er nogle der er heldige :-)
Ja jeg så det godt - ingen tvivl om at 5% på en lønkonto - hvor man jho ofte netop har mellem 0-50000 kr er et rent supertilbud

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 17:47

Kristian Konradsen:
Ved Østjydsk bank har jeg forhandlet mig frem til 2%. Det er ikke alverden, men den bedste rente jeg kunne få uden binding (forhørte mig i 6 banker).

Det kommer jo også lidt an på, hvornår aftalen er lavet. Vores på de 2 % blev lavet for flere år siden. Jeg har svært ved at tro, der er mange pengeinstitutter, der vil lave en sådan aftale i dag?

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 06:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som i sikkert har hørt mange gange så døjer de fleste banker med indtjeningen og det har fået Finanstilsynet (tror jeg nok) til at lave alle mulige bank pakker.

Hvis en bank har det forkerte forhold mellem ind og udlån så skal der hensættes til diverse i henhold til disse bankpakker.

Det er dyrt at hensætte for de går over driften og lige på bundlinjen. 

Derfor er det en billig måde at købe indlån ved at give 5% i rente til mange små kunder og det er det jeg tror på at de gør.

5% er faktisk en rigtig god rente for bare at sætte pengene i banken. Selv ved et længerevarende time deposit kan man ikke få sådanne rentesatser i DKK.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:41

Claus Møller:
Derfor er det en billig måde at købe indlån ved at give 5% i rente til mange små kunder og det er det jeg tror på at de gør.
Tjo - om det lige er sådan eller det er for at kapre kunder skal jeg ikke sige - men JA det er i alle fald et godt tegn på, at det der vrøvl med at bankerne tager for meget for udlån helt generelt - fordi de kan låne til 0% i nationalbanken - ikke holder en meter. Bankerne giver langt mere end 0% for de penge de skal låne ud, da kun en minimal del af den generelle funding kommer via nationalbanken, og måske holder 5% rimeligt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Apr 06
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 12:46

Husk at dit firma kun er dækket for beløb op til 750 000 kr.

Så hvis du har meget indlån så sørg for at fordel dit indskud i blandt flere forskellige banker.

Er I to medejere på en konto er i dækket for 750 000 kr. hver især.

Jeg tænker på Tønder Bank eksemplet der er mange kunder der har mistet deres indlån. Utroligt at folk ikke har lært det efterhånden. HUSK AT FORDEL JERES INDLÅN 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:03

zmalik:

Husk at dit firma kun er dækket for beløb op til 750 000 kr.

Så hvis du har meget indlån så sørg for at fordel dit indskud i blandt flere forskellige banker.

Er I to medejere på en konto er i dækket for 750 000 kr. hver især.

Jeg tænker på Tønder Bank eksemplet der er mange kunder der har mistet deres indlån. Utroligt at folk ikke har lært det efterhånden. HUSK AT FORDEL JERES INDLÅN 

Alternativt kan man åbne en konto i Irland. Her er dækker staten det fulde beløb uanset hvor meget du har haft i banken ved et krak.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)