Hej Amino'er, Er der andre end mig der brænder nallerne på Vestas-aktier lige nu?? Mvh Alexander Ahle Bæk |
det er jo en aktie som går op og ned hele tiden. Sådan er det jo altid virksomheder der får tilskud
Hej Amino'er, Er der andre end mig der brænder nallerne på Vestas-aktier lige nu?? Mvh Alexander Ahle Bæk |
Jeg vil ikke sige jeg brænder nallerne direkte, men jo - min beholdning har mistet værdi. Jeg er dog rigtig, rigtig glad for, at jeg ikke trykkede "Køb" igår, da jeg sad og overvejede at fordoble min beholdning. Det gør jeg nok her til eftermiddag i stedet :) |
Hej Alexander Tror ikke Vestas holder i det lange løb. Fatter ikke de ikke kan finde ud af at tjene penge. |
Vestas er i nedtrend, og fundamentet er ustabil. Så der kan snart komme emmission, og hvis den kommer så hedder kursen lige pludselig 10-12 stykker.. |
Har heldigvis solgt mine Vestas tidligere med fortjeneste. Har dog en ide om at skulle opkøbe den igen, men svært at vurdere hvornår prisen er rigtig. |
Der er mange, mange mennesker som har en mening om tingene - men i bund og grund skal man følge udmeldingerne fra Vestas selv, sin egen mavefornemmelse og sidst men ikke mindst de objektive beretninger. Desværre synes jeg for øjeblikket, at mange medier er yderst subjektive i deres syn på og skrivelser omkring Vestas - det mener jeg også har en negativ effekt. Når vi nu er i gang med at komme med 'trosbekendelser', så tror jeg ikke der kommer en emission. Det er selvfølgelig ikke umuligt, men jeg tror det ikke. Jeg tror at Obama forlænger PTC-ordningen i USA inden længe, som vil give Vestas (og de andre producenter) øget fremgang 'over there'. Jeg tror at der kommer en kapitalindsprøjtning i form af samarbejder eller lån inden længe, som også vil give noget godt for kursen. Men generelt har det været et svært år for vindindustrien, og det kommer 2013 nok også til at være. Jeg tror på lang sigt, at Vestas er en fornuftig investering, men selvfølgelig blæser det som vinden. Jeg vil tillade mig at citere Anders Christensen fra en tidligere tråd om Vestas:
|
Tak for jeres gode svar! Min mavefornemmelse siger mig, at det hele nok skal gå. Ingen af os har vel investeret uden at kende risikoen - samt at være villig til også at tabe. Jeg håber at det nok skal gå for Vestas, men det er jo svære tider for alle i vindindustrien. Mvh Alexander Ahle Bæk |