Jeg har et site med omkring 50.000 sider, som jeg hjertens gerne vil have indekseret i Google. Sitet og siderne indeholder primært lyd- og videoklip som kun kan findes frem ved hjælp af en søgning. Der er således ikke noget "link" i mellem siderne og de er ikke tilknyttet nogle menuer, sitemaps eller lignende.
Spørgsmålet er så, hvordan får jeg siderne indekseret? Man kan vel ikke bare lave et sitemap med 50.000 links til alle siderne eller hvordan?
Håber der er nogen der kan give et bud på hvordan det kan løses! :)
Hvis det kun er video og lyd, så vil du få overordentligt svært ved at få dem indekseret ordentligt, så går de ind under begrebet "tynde sider", XML sitemap eller ej.
hvorfor ikke bare skrive nyheder ud om hver eneste underside hver eneste lydklik burde være en nyhed derved kan du skrive om alle undersiderne rundt omkring lidt
lav artikler , presse meddelers med mere ,
sørg i sær for dine klip bliver delt på de social medier facebook og google plus kan gøre en del så det hurtigt kommer frem , men de andre social medier twitter med mere kan også betyde noget
jeg give den en med arbejdes handskerne
selvfølgelige også arbejder med dine undersider sæt tekst på alle same og unikt på alle samme og mindste 300 ord på hver eneste underside
Men er det nok bare at have et 'next/previous' på alle siderne? Tænker at nogle må have haft samme problemstilling og har fundet en smart løsning at kæde alle sider sammen så google kan finde dem?
@Mikael problemet er ikke rankingen af siderne. Til at starte med skal vi have alle sider indekseret først. Mit spørgsmål er så, hvordan opbygger man en intern linkstruktur så Google kan finde alle 50.000 sider? Jeg har hørt at det er no-go at have mere end 100 links på en side, tænker at nogen måske har prøvet samme problemstilling?
Men er det nok bare at have et 'next/previous' på alle siderne? Tænker at nogle må have haft samme problemstilling og har fundet en smart løsning at kæde alle sider sammen så google kan finde dem?
det vil aldrig fungere uden der er meget høj værdi på forsiden der skal jo være noget på den sidens værdi den kan give videre til den næste høj værdi forsiden er der meget værdi at give videre er dette en udmærket løsning til alle undersider sidder ses
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows