Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu en der gerne vil have feedback til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Ja, jeg er jo så endnu en kær bruger der ønsker, at have nogle andre øjne til, at kigge på min hjemmeside

Min hjemmeside er mit først affiliate projekt, som jeg har kastet mig ud i. Jeg har fået lidt inspiration fra nær og fjern, og læst en masse guides, artikler, tips&tricks over de sidste par måneder. Jeg føler selv, at jeg har styr på det basale omkring linkbuilding og SEO i princippet, men hvad med i praksis?? - Nej.

På min hjemmeside Modern Fashion har jeg intenst skrevet artikler i de sidste 20 dages tid, men jeg har kun fået 22 unikke besøgende, så jeg må være helt gal på den et sted. Når jeg skriver artikler bruger jeg ellers en del tid på google adwords hvor jeg analyserer nogle forskellige søgeord, som jeg derefter vælger ud. Jeg har installeret diverse plugins på min wordpress profil, heriblandt SEO by Yoast, hvilket jeg bruger flittigt og er ekstremt glad for! Derudover har jeg tilmeldt min hjemmeside til google webmaster tools og indsendt mit sitemap.

Men hvor går det galt? Jeg forventer ikke, at have 80.000 unikke besøgende over den første måned, men lidt mere end 20 kunne være rart :)

Jeg vil meget gerne bede om din mening om mit affiliate projekt. Det kan være alt, bare det er konstruktivt og kritisk. SEO, linkbulding, udseende, alt! :) 

Modernfashion - Modetøj til kvinder

Mvh. Gustav - Ha' en go' aften!  

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 22:15
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Det er godt at du opdatere med artikler, men jeg synes ikke hjemmesiden får mig til at blive inspireret. Min kærste siger det samme og hun er iblandt din målgruppe.

Få evt. et super design, et unikt logo og andre ting der får siden til at virke moderne.

Du kan få nogle råd med omkring hjemmeside opbygning med billeder, videoer, linkbulding, seo, sociale medier osv. Måske kan du finde et par gode idéer med guldkorn til din egen hjemmeside.

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 22:18

Tusind tak for din feedback, og din kæreste :)
Jeg kan helt sikkert godt se hvad du mener ift. tema og logo.
Det er umiddelbart to ting, som jeg har prioriteret utroligt lavt i opstartsfasen, men et par ting, som jeg helt sikkert vil kigge på i den nærmeste fremtid.

Mvh. Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:34

god ide med de social medier også på forsiden dem som er under artiklerne derved lettere at likes og plusse din side.

en kontakt side kan jeg ikke finde på siden

om jer side det vil også styrke sidens troværdighed

vedr besøgene til siden der er jo 0 links til din side https://www.majesticseo.com/reports/site-explorer?folder=&q=http%3A%2F%2Fmodernfashion.dk så det er selvfølgelighed der er få besøgene 

en høj social aktivitet og skrive artikler ud om siden og gøre bemærker omkring din side skal den nok få flere besøgene 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 22:41

Din side er ufattelig langsom.. var det under en almindelig søgning på google, ville jeg aldrig ha ventet de 4-5 sekundter jeg måtte vente nu her.

Det er et standard wordpress design. Ikke noget der imponere. Her kunne du godt arbejde lidt med en inspirerende header.

Ellers fint med artikler og brug af billeder.

Må jeg spørge, hvor du har fundet dine "affiliate" kampanger?

Vh

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 22:51

@Mikeal christiansen

Tak for dit svar. Jeg vil arbejde lidt på mit tema, og finde et der passer bedre end. Men mit største problem lige nu er de besøgende. Jeg kan jo have et nok så fint tema, men det er jo en biting, hvis jeg ikke har nogle der vil kigge på det, udover mig selv Wink

Du nævner linkbuilding. Det er helt sikkert også noget som jeg gerne vil være bedre til. Jeg forsøger, at lave linkbuilding. Indtil videre har det dog næste kun været intern linkbuilding mellem artiklerne. Ekstern linkbuilding er det ikke blevet til endnu, det skal der lige læses op på en gang tror jeg. Jeg har lidt svært ved, at finde relevante steder, at få placeret mine links. 

@onlinebrand

Hm, ventetiden beklager jeg. Jeg kender det i øvrigt selv alt for godt! Tak for kritikken, jeg vil prøve, at installere et plugin der løser hastigshedsproblemet. Jeg kører primært mine affiliates gennem Tradedoubler, der har få annoncere af rigtig høj kvalitet! Derudover har jeg også en smule ved partner-ads, som jeg personligt synes er ret uoverskueligt, med mange annoncører. 

Mvh. Gustav 

- Kom endnelig med mere kritik! :)

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 23:39

Hej Gustav

Tak for din Pm, jeg tjekkede lige op på din side igen efter du spurgte om jeg ville give et råd eller 2 mere med.

Teksten i slideshowet er hvid hvor baggrunden også er hvid, så man har ikke rigtig mulighed for at læse teksten?! Billederne synes jeg passer fint ind.

Like gerne min hjemmeside oppe i hjørnet hvis du kan bruge informationerne på siden, hjemmesiden er nemlig for nyligt blevet lanceret. Det vil være super! God vind med dit projekt! ;)

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)