Hej, Ja, jeg er jo så endnu en kær bruger der ønsker, at have nogle andre øjne til, at kigge på min hjemmeside. Min hjemmeside er mit først affiliate projekt, som jeg har kastet mig ud i. Jeg har fået lidt inspiration fra nær og fjern, og læst en masse guides, artikler, tips&tricks over de sidste par måneder. Jeg føler selv, at jeg har styr på det basale omkring linkbuilding og SEO i princippet, men hvad med i praksis?? - Nej. På min hjemmeside Modern Fashion har jeg intenst skrevet artikler i de sidste 20 dages tid, men jeg har kun fået 22 unikke besøgende, så jeg må være helt gal på den et sted. Når jeg skriver artikler bruger jeg ellers en del tid på google adwords hvor jeg analyserer nogle forskellige søgeord, som jeg derefter vælger ud. Jeg har installeret diverse plugins på min wordpress profil, heriblandt SEO by Yoast, hvilket jeg bruger flittigt og er ekstremt glad for! Derudover har jeg tilmeldt min hjemmeside til google webmaster tools og indsendt mit sitemap.
Jeg vil meget gerne bede om din mening om mit affiliate projekt. Det kan være alt, bare det er konstruktivt og kritisk. SEO, linkbulding, udseende, alt! :) Modernfashion - Modetøj til kvinder |
Det er godt at du opdatere med artikler, men jeg synes ikke hjemmesiden får mig til at blive inspireret. Min kærste siger det samme og hun er iblandt din målgruppe.
Få evt. et super design, et unikt logo og andre ting der får siden til at virke moderne.
Du kan få nogle råd med omkring hjemmeside opbygning med billeder, videoer, linkbulding, seo, sociale medier osv. Måske kan du finde et par gode idéer med guldkorn til din egen hjemmeside.