Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor henvender jeg mig om nyt brætspil

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går med en skide god ide til et nyt brætspil jeg ved bare ikke hvor jeg skal henvende mig hvis jeg gerne vil have det ført ud i livet.

Er der nogen der kan hjælpe mig?

Tilmeldt 22. Dec 08
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael!

Jeg har selv undersøgt disse ting på et tidspunkt. Et dansk firma, hvor der kunne være muligheder er: http://www.gameinventors.dk

Hilsen

Kenneth

Tilmeldt 6. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak skal du have Kenneth.

Så er der sendt en mail afsted så det er da første skridt på vejen til det bliver til noget :)

Jeg tror på det bliver et hit :-D

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du skal se det her: 

 

Hvis det er en du gerne vil spare med, så send mig en besked. Jeg er sikker på at hun meget gerne vil dele ud af viden og erfaringer.

">

">

">

Fra odense
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

hvis det er et koncept der kan konverteres til app markedet, så er det også en attraktiv vej at gå.

se selv på wordfeud - det klassiske brædtspil som gjorde ham der lavede app'en mange millionær.

hvis det er en vej du vil gå kan jeg anbefale Phillips e-bog på www.lavdinapp.dk :)

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 6. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Den kunne jeg faktisk godt bruge til noget det klip.

Det var ret inspirerende at høre om og hende Stine.

Tak skal du have :)

Tilmeldt 6. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke lige tænkt på app endnu men jeg er sikker på det godt kunne lade sig gøre men det kræver nok jeg får hjælp af en der har mere forstand på at lave app men tak :)

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

På dette link: http://www.dkpto.dk/media/49849/beskyttelse%20af%20spil%20og%20koncepter.pdf kan du se en interessatn brochure om, hvilke muligheder du har for at beskytte dit spil - desværre kun ophavsret.

I Opfinderrådgivningen på Teknologisk Institut får vi jævnligt henvendelser fra opfindere, der har lavet et nyt spil.  Vi har opsummeret vores gode råd i en standardmail, som du vil få tilsendt hvis du registrerer din idé på vores hjemmeside www.opfind.nu, hvor du på trin 1 bedes udfylde den Idéformular, du finder der.

Med venlig hilsen

Rasmus Offersen, seniorkonsulent

Opfinderrådgivningen, Teknologisk Institut

tel. 72 20 27 62

 

Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Så lige linket som var blevet sendt. jeg vil helt klart anbefale at tage fat i Stine. Hun er super cool og vil helt sikker gerne øse lidt ud af hendes erfaring. 

/R

CACTUS  mod tømmermænd - www.cactusgroup.dk

Kvalitets golfrejser til fornuftige priser - ClassicGolf 

Fra odense
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

MichaellFrost:
men det kræver nok jeg får hjælp af en der har mere forstand på at lave app men tak :)

denne e-bog beskriver trin for trin hvordan du får fat i udviklere der kan lave din app. alt du skal bruge er en god forklaring af spillet, og en portion penge :-)

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)