Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Juicebar

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer aminoer.. Jeg har tænkt mig at åbne en juice bar som minder lidt om joe and the juice og om aftenen skal den kunne køre som cocktailbar.. Har fundet nogle super fede lokaler på strøget.. Har bare et problem.. Har slet ikke forstand på branchen.. Er der evt nogen som har styr på det med at lave drinks?? Og hvordan er ideen?? Tror i det vil kunne køre i de her svære tider?? Håber at i vil bruge tid på at hjælpe mig.. Godaften..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Du bør starte med at lave en forretningsplan. På den måde får du belyst plusser, minusser og konkurrence situationen.

En del af en god forretningsplan er et realistisk budget, der fortæller dig om det er en god idé at starte forretningen.

Husk at være omhyggelig med dine produktnavneSmile:

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 18:07

Hej..

Meget spændende kombination, men jeg ved ikke helt om den holder, for hvis det skal være en trendy cocktail bar så er det svært at forene det med en juice bar.

Mht lokalerne så synes jeg, at du skulle finde lokaler andre steder end lige Strøget.. Hvis du ser på de populære cocktail bare og Joe and the juice, så ligger de alle på mindre gader! Jeg ved ikke hvorfor, men Strøget er for mainstream og de små sidegader er mere spændende!

Prøv evt at finde lokaler i gaderne omkring Kgs Nytorv, men først og fremmest skal du have lavet den forretningsplan samt finde ud af, hvilket bevillinger du skal bruge.

Held og lykke med det hele..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan du ikke sætte dig ind i Joe And The Juice og tag en blok med og skriv alt det ned som du ser derinde? Hvordan de laver drinks, hvordan de tilberedes og serveres, priser, stil, indretning, markedsføring osv.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 8. Aug 08
Skrevet kl. 21:30
Tak for jeres svar søde aminoer.. Jeg tror at strøget er det perfekte sted der da konstant er mange mennesker.. En billig husleje og masser af mennesker er det perfekte kombination tror jeg.. Kristoffer det er faktisk det jeg har tænkt mig at gøre,skal nok besøge joe og baresso tit de næste par dage.. Men hvordan er bruttofortjenesten på juice og cocktail?? Håber at det er nogle som har styr på
det..
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 21:56

Der er rigtig godt fortjeneste på juice, det er jo kun frugt du bruger og folk betaler gladeligt 45-50 kr. for en juice. Men så skal du selvfølgelig beregne din husleje, arbejdsløn og andet ind i prisen og så kan du finde ud af, hvor mange du skal lave hver dag for break-even!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 6. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:01

Hvis du er seriøs med tanker omkring opstart af ny virksomhed, så gi' lige lyd.

vh. Kim

Tilmeldt 8. Aug 08
Skrevet kl. 22:11
Ja det lyder godt.. Tak for svaret
Tilmeldt 8. Aug 08
Skrevet kl. 22:13
Hej kim jeg er 10000 procent seriøs omkring det her.. Hvad har du på hjertet??
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:45

hakan23:
Tak for jeres svar søde aminoer.. Jeg tror at strøget er det perfekte sted der da konstant er mange mennesker.. En billig husleje og masser af mennesker er det perfekte kombination tror jeg.. Kristoffer det er faktisk det jeg har tænkt mig at gøre,skal nok besøge joe og baresso tit de næste par dage.. Men hvordan er bruttofortjenesten på juice og cocktail?? Håber at det er nogle som har styr på
det..

Billig husleje er selvfølgelig super, men det lyder lidt som om du ser dig lidt blind på at det er strøget med masser af mennesker. Hvordan vil du vurdere konkurrencen fra andre steder på strøget og omkring strøget? 

Udover at tjekke Joe & Juice, så kan du jo lave lidt grundig undersøgelse af andre steder befærdede steder i Kbh., f.eks. omkring Nørreport.

Er der andre steder hvor de med succes har lavet denne kombination?

Jeg er også lidt nysgerrig efter at høre hvad du "byder ind med", hvis du ikke har branche erfaring, kendskab til cocktails eller grundigt har vurderet bruttofortjeneste og alt omkring budget og regnskab.

Dbh. Martin

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)