Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fans/likers kan ikke se mine statusopdateringer?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag goddag, jeg vil skynde mig at komme til sagens kerne:

Jeg har en lille hyggelig affiliate/adsense hjemmeside, hvortil jeg har oprettet en facebook side, hvorpå jeg dagligt laver statusopdateringer og forsøger at engagere mine fans/likers. 

Jeg har dog et lille (men ret vigtigt) problem. En af mine likers er eksempelvis min kæreste, og da jeg spurgte hende for nogle minutter siden, efter at have lavet endnu en statusopdatering på siden, om hun kunne se opslaget fra min facebookside, på sin egen forside, efter i øvrigt at have trykket "seneste", for at sørge for at den ville ligge i toppen af hendes forside, ja.. da kunne hun slet og ret ikke se opslaget.. Det undrede jeg mig selvfølgelig over, og prøvede derefter at logge ind på min mors facebook (som også er en liker af min side), og hendes profil kunne ligeledes heller ikke se opslaget fra min facebookside, på sin forside... Så tror' da fanden at der ikke kommer særlig mange likes og shares på min side, når folk ikke bliver opdateret, når jeg laver noget nyt.. 

Jeg synes at have prøvet alt, men har ikke fundet løsningen endnu.. Jeg håber virkelig, at der er en herinde der kan hjælpe mig.

På forhånd mange tak, Mads! :)

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 17:21

Det er en af Facebooks nye (og åndsvage) idéer. Cirka kun 10 % af dine fans vil se dine opslag - resten må du købe dig til. Du får givet den mulighed at udvidde din rækkevidde imod et pengebeløb.

Facebook er virkelig blevet svinske her den seneste tid.

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 17:27

Tillad mig at komme med stort ulækkert LOL -.- ... Nå, anyway, tak skal du ha' Kevin :) Så behøver jeg i det mindste ikke at undre mig længere. 

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 18:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Kevin Ørskov:
Det er en af Facebooks nye (og åndsvage) idéer. Cirka kun 10 % af dine fans vil se dine opslag - resten må du købe dig til. Du får givet den mulighed at udvidde din rækkevidde imod et pengebeløb.

Hej Kevin

Hvis kun 10 % af dine fans ser dine opdateringer vidner det om, at du ikke har formået at aktivere dem ordenligt. De fleste af vores kunder har en rækkevidde på 40-50 % af fantallet uden annoncering eller promovering af opslag, og på KB-Marketings Facebook Side vises vores opslag ofte til omkring de 50 % uden annoncering samt 80 %, når vi bruger 15 kr. om dagen på promovering af opslag. 

Mads:

Det er Facebooks EdgeRank algoritme (læs mere), som gør at det ikke er alle dine Facebook fans, som ser dine opslag. Netop pga. denne er det vigtigt, at arbejde med at bringe relevant indhold på siden (relevant for fansene) og sørge for at poste ofte, så relationen holdes vedlige. Brug evt. 15 kr. (eller mere) om dagen på, at promovere dine opslag i en periode, så relationen til dine fans genetableres. 

Det, der så småt begynder at ske er, at de Facebook sider, som ikke formår at engagere sine fans, ligeså stille bliver væk i mængden og dermed må betale sig fra at få et ord indført. Netop derfor er det vigtigt at arbejde aktivt med sin Facebook markedsføring.  

Tilmeldt 9. Apr 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 15:37
Jeg har det samme problem. Opdatere også ofte, men nu kan jeg se min rækkevidde mest er på 200-400 hvor den for en mdr. siden var på over 1200 og jeg har fået endnu flere nye medlemmer.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)