Goddag goddag, jeg vil skynde mig at komme til sagens kerne: Jeg har en lille hyggelig affiliate/adsense hjemmeside, hvortil jeg har oprettet en facebook side, hvorpå jeg dagligt laver statusopdateringer og forsøger at engagere mine fans/likers. Jeg har dog et lille (men ret vigtigt) problem. En af mine likers er eksempelvis min kæreste, og da jeg spurgte hende for nogle minutter siden, efter at have lavet endnu en statusopdatering på siden, om hun kunne se opslaget fra min facebookside, på sin egen forside, efter i øvrigt at have trykket "seneste", for at sørge for at den ville ligge i toppen af hendes forside, ja.. da kunne hun slet og ret ikke se opslaget.. Det undrede jeg mig selvfølgelig over, og prøvede derefter at logge ind på min mors facebook (som også er en liker af min side), og hendes profil kunne ligeledes heller ikke se opslaget fra min facebookside, på sin forside... Så tror' da fanden at der ikke kommer særlig mange likes og shares på min side, når folk ikke bliver opdateret, når jeg laver noget nyt.. Jeg synes at have prøvet alt, men har ikke fundet løsningen endnu.. Jeg håber virkelig, at der er en herinde der kan hjælpe mig. På forhånd mange tak, Mads! :) |
Det er en af Facebooks nye (og åndsvage) idéer. Cirka kun 10 % af dine fans vil se dine opslag - resten må du købe dig til. Du får givet den mulighed at udvidde din rækkevidde imod et pengebeløb.
Facebook er virkelig blevet svinske her den seneste tid.