Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskab/bogholderi hjælp til min kommende virksomhed søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Jeg starter min kommende hobby-virksomhed op den 2/1-2013 alså først næste år!

Men da jeg er ny på iværksætter området vil jeg meget gerne have lidt hjælp fra jer aminoer!

Min drøm af hele mit hjerte skal bare gå i opfyldelse, men vil gerne have noget hjælp til regnskabet og bogholderiet.

Jeg vil jo nødig gør noget ulovlig og os oget hjælp til ansættelse af freelancer, vil gerne igang snart!

Kontakt mig hvis og kun hvis du er FRISK...

Lad mig venligst høre hvad du har på hjertet!

Mvh Michael 19år Hobro ;)

Fra Middelfart
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 66
Fra  DAMAVI Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael

Første hjælp; Amino er perfekt hvis du har et konkret spørgsmål eller en konkret problemstilling, hvor 1000 Aminoerne kan give dig et hurtigt og konkret svar.

Det her er alt for omfattende/løst;)

Pøj pøj med projektet.

Tina

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

søg en der kan hjælpe dig med bogføringen - det er ikke svært at finde normalt og ikke voldsomt dyrt. Skriv hvor i danmark du holder til - og at du søger en freelance bogholder du kan sende bilag til - Så efterhånden kan du måske tage mere og mere selv - eller glad forsætte med din freelancer og koncentrere dig om det du er god til - søg her  http://www.amino.dk/freelancer/home.aspxvh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Det lyder spændende! Og absolut en god idé med en fagmand til det sure arbejde med bilagene. Så får du indberettet de rigtige tal til tiden - og det sparer dig for mange bøder, røde flag og den slags. :-)

Du skal være velkommen til at prøve Agera. Der kan du få op til tre gratis og uforpligtende tilbud på en bogholder: www.agera.dk/bogholder

Typiske timepriser er fra 250 og opefter. Og en god bogholder er uhyre effektiv! :-)

Fra Østbirk
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 4
Fra  CMB Regnskab & Bogføring Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Som nystartet kender jeg til de problematikker du render ind i mht regskab/bogholderi.

Men jeg har den force at jeg er uddannet bogholder og gennem mit firma hjælper jeg bla sådan nogle som dig, iværksættere med en masse fantastisk at byde på men som tit bliver stoppet af regnskabsmængden ved eget firma.

Se gerne min hjemmesidewww.cmbmultiservice.dk og ring eller skriv til mig så finder vi en rigtig god pris.

mvh Christina Bødskov

 

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)