Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Stokholmjewelry.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er, der er efterhånden lang tid siden, at jeg har været aktiv på forummet. 

Men jeg søger noget feedback, på min nye hjemmeside/webshop stokholmjewelry.dk - Hvad synes i om designet? Generelt hvad synes i om siden?

- Kom gerne med konstruktiv kritik, og feedback!!

Frederik - Stokholmjewelry.dk 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 17:22

POW! 

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 17:26

Det ser stilrent ud, men du mangler mange basale ting på forsiden.. Fx et søgefelt, produkter, call to action , indkøbskurven osv..

Du har alt for meget tekst på siden, hvilket er fint nok til at optimere sitet men det skal helst være længere nede på sitet, for tror nemlig at der er ikke ret mange som gider at læse det hele. Så det skal kun stå der ifbm med google optimeringen..

Alt i alt.. Du er på den rette vej , men der er stadig en del som du mangler at fuldføre på sitet.. Du skabe nemlig skabe troværdighed hos kunden..

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 17:29

onelo:
Fx et søgefelt, produkter, call to action , indkøbskurven osv..

Søgefelt hvorfor!? Det vil ødelægge det simple og stilrene design. Der er allerede call to action knapper, ''Tilføj til indkøbskurv'' Står under hvert enkelt produkt.

onelo:
Du har alt for meget tekst på siden, hvilket er fint nok til at optimere sitet men det skal helst være længere nede på sitet, for tror nemlig at der er ikke ret mange som gider at læse det hele. Så det skal kun stå der ifbm med google optimeringen..

Alt i alt.. Du er på den rette vej , men der er stadig en del som du mangler at fuldføre på sitet.. Du skabe nemlig skabe troværdighed hos kunden..

Det er da netop tekst der skaber troværdighed? :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:17

Ganske udmærket men det første jeg ville gøre ville nok være at gøre logo lidt mindre da det er ret stort og gør at siden begynder ret langt nede.

Derudover kan jeg se der er nogle mangler under katalogvisning mm.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 18:19

Kristoffer Hjerrild:

Ganske udmærket men det første jeg ville gøre ville nok være at gøre logo lidt mindre da det er ret stort og gør at siden begynder ret langt nede.

Jeg vil prøve at få gjort logo'et lidt mindre. 

Kristoffer Hjerrild:
Derudover kan jeg se der er nogle mangler under katalogvisning mm.

Hvad mener du? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:38

Fx virker det lidt ufærdigt her da der kun er 3 produkter på linje http://stokholmjewelry.dk/womens/ 

Jeg ved godt det er lidt sent at sige og det er ikke fordi jeg vil prøve at sælge dig nogen løsning men hvis det var mig ville jeg droppe wordpress som shop system og bruge et rigtigt shop system for du bliver bare træt af det der på sigt :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:39

Klar fordel med social medie google plus på siden

få jeres cvr nummer på kontakt siden og i fodnoten på siden styrker sidens troværdighed .

jeg kan ikke se nogle produkter på siden , så jeg kan udmærket se den er overhovedet ikke er færdig , hvor er smykkerne på siden ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 18:50

Hej,

Her kommer lige mine tanker, når jeg kigger din side/shop igennem.

1) Jeg kommer ind på forsiden, hvor mit blik bliver fanget af det kææmpe logo i toppen med samme ansigt i slideren lige nede under. Der er utrolig meget hvid over det hele. Jeg ville helt klart gøre logoet/banneret mindre og udnytte alt den frie plads på en eller anden smart måde, der ikke forstyrrer det simple design, men stadig tilfører noget konstruktivt.

2) Jeg har utrolig svært ved at gennemskue - ved at være på forsiden - at det er en webshop, jeg er kommet ind på. Måske man kunne fremhæve nogle udvalgte produkter på forsiden?

3) Nå, men jeg holder så musen over fanen 'Kollektion', som er et dansk ord mig bekendt. De to underpunkter i den dropdown hedder så 'Womens' og 'Mens'. Jeg ville få det lavet dansk. Måske det også gør sig gældende andre steder? - I så fald få det stemt af, så alt, der KAN være dansk, bliver dansk.

4) Jeg vælger så 'Womens' af ukendte årsager. Jeg skal scrolle et pænt stykke ned for at se de øverste produkter helt. Igen fordi banner/logo fylder så meget.

5) På samme side, lægger jeg også mærke til, at billederne sidder skævt. Det er vist på billedet herunder :)

6) På samme side, ville jeg også vælge at fremhæve noget andet end varenummeret med så stor skrift. Erstat eventuelt varenummeret med en produkttitel, eksempelvis "mærke bukser sort". I samme omgang får du også lige ændret 'More Details' til dansk.

7) Jeg klikker så ind på produktet. Der står så hele to priser. Først "Pris: DKK xxx" og lige nedenunder "DK: DKK xxx". Hmm?

8) Jeg går tilbage til produkterne og tilføjer det dejlige produkt + et andet skønt produkt til min kurv. Så får jeg dette frem:

Her synes jeg "2 elementer" og "Total: DKK xxx" flyder meget sammen. Jeg synes også "excluding shipping and tax" bør ændres/fjernes.

9) Når jeg så vil bekræfte ordren og holder musen over "Bekræft din ordrer" (som i øvrigt skal være "ordre", altså uden 'r'), har i valgt at mouse-over farven er ens med baggrunden. Det betyder, at når jeg holder musen over "bekræft din ordre", så kan jeg ikke se, hvad der står - som om knappen er fjernet.

10) Jeg finder nu alligevel ud af det, og bekræfter min ordre, og kommer videre til Checkout. Hele denne side synes jeg fremstår meget kludret, uoverskuelig og meget uprofessionel. Her ville jeg lukke siden ned, da jeg ikke stoler på det. Der er også en fin blanding af dansk/engelsk.

11) Strukturen i jeres handelsbetingelser er forskellig. Linjeafstanden svinger meget. Det ville jeg få rettet på.

12) Jeg ville få redigeret footeren, så det bliver mere overskueligt og lettere at læse. Få det inddelt og opstillet på en eller anden måde.

Jeg håber det kan bruges :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)