Hej jeg har leget med tanken om at lave et site med få vigtige søgeord som sub domæne, altså søgeord-1.domæne.dk, søgeord-2.domæne.dk, søgeord-3.domæne.dk... osv. De 3 søgeord har ikke nogen relation til hinanden og indholdet på søgeord-1.domæne.dk vil være en lang side med megen tekst og infografik (giver det mening). Mit spørgsmål til jer er, vil det give mig problemer, al mit indhold relateret til søgeord-1.domæne.dk vil være at finde på søgeord-1.domæne.dk og der vil ikke være undersider søgeord-1.domæne.dk/en-under-side som kan hjælpe med at opbygge relevans. Formålet er at lave et site hvor jeg med få ressourcer kan teste værdien af fx søgeord-1.domæne.dk og søgeord-2.domæne.dk og se hvor megen trafik jeg kan tiltrække. |
Man kan rent faktisk tiltrække ret meget trafik når man har et domæne, et fokus. Jeg testede det for ikke ret lang tid siden, hvor jeg faktisk overdrev det helt vildt, vi snakker ikke 3 underdomæner, men derimod flere tusinde. i testen var det faktisk bare en smule tekst, som var spinnet. Men det virkede alligvel, uden at blive ramt af noget som helst.
altså lavede jeg eksakt den samme test, med minimalt arbejde bag, og det virkede. Så det vil uden tvivl virke endnu bedre når og hvis man ægger lidt mere arbejde i indholdet, jeg selv brugte rundt regnet 1 time på indholdet.
Så længe der er tale om test, synes jeg ikke du skal bekymre dig så meget, da du jo forhåbentlig gør det på et domæne du ikke skal bruge til meget efter du har testet det.
MVH Kim