Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver vi mersalg til cigaretkunderne?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer - jeg søger nogen knald gode ideer og dem plejer I at være gode til ;)

Jeg er leder i en Extra kiosk som betyder meget for mig og det er ingen hemmelighed, at det er svært at være lille, især efter lukkeloven.

Hvem ønsker ikke at få flere kunder i butikken, HVORDAN FÅR VI FLERE IND???? Nogen sjove ideer til f.eks. markedsføring høres gerne?

Men hvis ikke vi får flere ind, så må vi jo sælge mere til dem der kommer.Jeg tør nok skyde på at over halvdelen af vores kunder er cigaretkunder, men hvad skal vi lave af mersalg til dem, udover at spørge om de  har ild? Når man vil lave mersalg, syntes jeg at det skal være noget logisk man spørger om hvis I forstår. Man bør f.eks.ikke spørge en cigaretkunde, om de ikke lige skal have en pose chips med til x kr., det tror jeg de bliver irriteret over, eller er det bare mig?

Jeg søger dagligt på nettet efter gode ideer til mersalg, markedsføring og hvordan man skaffer flere kunder ind i butikken, men de fleste forslag er til internet butikker, jeg har brug for hjælp på den gode gammeldags maner ;)

Håber meget på hjælp.

Mvh Charlotte

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

godt at høre at der er nogle der har forstået det! :)

bliver selv næsten sur når en tankpasser spørger om jeg skal have tyggegummi/chokolade med på vejen når jeg lige har købt benzin. jeg ved godt at de sikkert sælger mere, men det fornærmer mig at jeg ikke må tage valget selv, når de produkter allerede er plantet så massivt på disken, at armen skal lave slalom bevægelser for at kunne aflevere betalingen :)

jeg ved at flere af mine ryger-venner bliver tøre i halsen af at ryge, så hvis i ikke allerede har det, så stil drikkevarer tæt ved eller på disken måske?

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din tid og hjælp. :)

Det var en god idé med drikkelse nærmer kassen, det vil jeg lige udtænke en "plan" om ;)

Nej jeg ved hvor irriteret man selv kan blive over når folk prøver at lave et mersalg i vest når nu man er i øst, så det er lige med at finde den gyldne mellemvej :)

Fortsat god aften.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Et trick jeg ofte falder for er når mit køb giver rabat på en anden vare.

Eksempel:

Folk køber en pakke cigaretter, og så siger du til dem. Vi giver 10% rabat på halv liter cola til alle der køber en pakke cigaretter.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Der ikke meget fortjeneste i Cigaretter.

Men det er det i Cigaret papir herunder Joint papir, blunts & cones.

Jeg er selv ved at opstarte i branchen med cannabis relaterede produkter, og mange kiosker rundt omkring har jo grundet den avance der er, et større udvalg nogle har en lille headshop afdeling med piber, vaporizers og meget mere.

Jens

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes du skal tilbyde dine kunder tyggegummi i stedet for chips.

Tuggegummi, cigaretter og lighter passer ligesom bedre sammen.

Hva med at lave et event ude foran. Tal med kunderne.

Du kan også kopirer tankerne lidt, med deres køb 2 for x på drikkevarer.

Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret i at tyggegummi var et super sted at sætte mersalg ind på, man må så bare håbe at man ikke fornærmer kunden, fordi han måske tror at han har dårlig cigaret ånde :)

Tilmeldt 24. Sep 11
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlig idé med at give en rabat på en drikkevarer, når de køber cigaretter. Dejligt input :)

Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan du fortælle lidt om dit kundegrundlag samt beliggenhed, det ville hjælpe en del i forhold til dit spørgsmål


Er din kiosk en del af en tankstation eller ligger den for sig selv?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal jo gå efter noget, som segmentet ønsker sig, og rigtig mange rygere ønsker at holde op.... nå nej - det var vist ikke en god idé...Smile

Coffee to go passer fint til cigaretter, men den skal være klar, så man ikke bruger for meget tid.

Hans

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)