Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mest mulig SEO ud af video(er) på hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 19. May 11
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg har læst flere steder, at Google er meget glad for videoer på hjemmesider?

Til min kommende webshop har jeg fået lavet en video, der hjælper kunderne med at tage de korrekte mål til deres skræddersyede skjorte. I kan se den her, hvis I skulle være nysgerrige. Den er lavet af Brian fra Blues Brother, - jeg synes, han har gjort det rigtig godt Big Smile:

http://vimeo.com/bluesbrother/review/52675747/cf1a6355df

Mine spørgsmål er:

1: Giver det lige meget, om jeg bruger hele videoen, - eller om jeg laver 10 små videoer (1 til hvert mål)?

2: Lægger jeg dem på YouTube, - og så linker til dem eller hvordan?

3: Skal jeg være opmærksom på noget SEO-mæssigt mht. navngivning af videoer osv (både på YouTube og på webshoppen)?

Summa summarum er mit spørgsmål egentlig blot: Hvordan får jeg mest ud af min video rent SEO mæssigt?

På forhånd mange tak.

Mvh

Chris

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 10:46

Du skal være opmærksom på hvordan du navngiver dem. Hvis du gerne vil kunne finde filmen på en Google søgning på skræddersyede skjorte, så skal du have det i din titel af din youtube video.

Hav' et link til din hjemmeside i beskrivelsen af videoen.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 10:48

Hej Chris.

Du skal sørge for din video er under 3 min, da mange brugere slet ikke vil bruge over 3 min på at se en video.

Dernæst skal du oprette dig en virksomheds profil på youtube, så du kan linke tilbage til din side. Den profil bruger du til at uploade dine videoer på.

Sørg for at skrive en god tekst til alle dine videoer, og i aller første linke lave linket til din webshop (Så man ikke skal trykke på "Læs mere" for at se et link)

Ligeså på din webshop når du ligger videon op, skal det være muligt at trykke på videon og lande på din youtube kanal.

Ellers vil jeg anbefale dig til at læse om Pat Flynn der er ekspert i youtube seo og videoere, han har lavet en lækker guide om hvordan du for sindsyg mange views på dine film.

God vind :) 

Mvh. Jesper Krogfelt 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)