Hej alle. Jeg har læst flere steder, at Google er meget glad for videoer på hjemmesider? Til min kommende webshop har jeg fået lavet en video, der hjælper kunderne med at tage de korrekte mål til deres skræddersyede skjorte. I kan se den her, hvis I skulle være nysgerrige. Den er lavet af Brian fra Blues Brother, - jeg synes, han har gjort det rigtig godt http://vimeo.com/bluesbrother/review/52675747/cf1a6355df 1: Giver det lige meget, om jeg bruger hele videoen, - eller om jeg laver 10 små videoer (1 til hvert mål)? 2: Lægger jeg dem på YouTube, - og så linker til dem eller hvordan? 3: Skal jeg være opmærksom på noget SEO-mæssigt mht. navngivning af videoer osv (både på YouTube og på webshoppen)? Summa summarum er mit spørgsmål egentlig blot: Hvordan får jeg mest ud af min video rent SEO mæssigt? På forhånd mange tak. Mvh Chris |
Du skal være opmærksom på hvordan du navngiver dem. Hvis du gerne vil kunne finde filmen på en Google søgning på skræddersyede skjorte, så skal du have det i din titel af din youtube video.
Hav' et link til din hjemmeside i beskrivelsen af videoen.