Fortæller i mail hvad projektet går ud på, og jeg vil gerne se nogle af dine reference logoer som du selv har lavet. Skriv også gerne i mail hvad du skal have for det, billigst behøves naturligvis ikke være den der vælges
Jeg har kigget jeres samt en masse andre grafikeres sider og portfolio igennem, priser har ikke haft ret meget at sige, men dog må jeg sige at de to firmaer der har tilbudt at det skal koste over 7.500 plus moms for et enkelt logo er fravalgt. Valget har været baseret på ”rigtigt godt udseende portfolio”, ”Fornuftig jysk pris” og andre faktorer.
Jeg har valgt en, og denne besked er egentlig bare en ”nu skal du ikke vente på svar fra mig mere” :) Dermed har det ikke været noget personligt, jeg kom bare bedre i mål med de designs jeg så på vinderens side. :)
Og til de der skrev en PB herinde, jeg bad om en *mail* og alle der sendte PB's blev ikke læst (hvis i ikke kan læse mit oplæg og forstå det, kan i nok heller ikke læse min jobplan :)
Og til de der skrev en PB herinde, jeg bad om en *mail* og alle der sendte PB's blev ikke læst (hvis i ikke kan læse mit oplæg og forstå det, kan i nok heller ikke læse min jobplan :)