Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge et killer logo!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Til et nyt projekt, skal jeg bruge et killer logo i PSD eller anden Adobe format

Det er selvfølgelig til et website.

Du må meget gerne maile mig på mine informationer fra http://www.modified.dk/freelance_kontakt.pro 

Fortæller i mail hvad projektet går ud på, og jeg vil gerne se nogle af dine reference logoer som du selv har lavet. Skriv også gerne i mail hvad du skal have for det, billigst behøves naturligvis ikke være den der vælges

De bedste hilsner

Tom Frank Christensen

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 18:36
.
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 18:50

Tak Simon

Jeg har fået tre kandidater, men vil da stadig gerne have et par stykker mere så der er lidt at vælge mellem :)

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 19:55

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:23

99designs.com er også et rigtig godt sted at bruge, om ikke andet så til inspiration.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:29
Tilmeldt 3. Aug 08
Indlæg ialt: 50
Fra  Kasper Gregersen Skrevet kl. 20:42

Hej Christian

Har du brugt det før? Får man pengene tilbage, hvis man ikke er tilfreds? Som studerende er 200 dollars en god sjat penge for et logo.

Kasper Gregersen har arbejdet med SEO, Google Ads og Facebook Annoncering siden 2012. https://kaspergregersen.dk.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 06:59

Jeg har kigget jeres samt en masse andre grafikeres sider og portfolio igennem, priser har ikke haft ret meget at sige, men dog må jeg sige at de to firmaer der har tilbudt at det skal koste over 7.500 plus moms for et enkelt logo er fravalgt. Valget har været baseret på ”rigtigt godt  udseende portfolio”, ”Fornuftig jysk pris” og andre faktorer.

Jeg har valgt en, og denne besked er egentlig bare en ”nu skal du ikke vente på svar fra mig mere” :) Dermed har det ikke været noget personligt, jeg kom bare bedre i mål med de designs jeg så på vinderens side. :)

Og til de der skrev en PB herinde, jeg bad om en *mail* og alle der sendte PB's blev ikke læst (hvis i ikke kan læse mit oplæg og forstå det, kan i nok heller ikke læse min jobplan :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:41

Tom Frank Christensen:
Og til de der skrev en PB herinde, jeg bad om en *mail* og alle der sendte PB's blev ikke læst (hvis i ikke kan læse mit oplæg og forstå det, kan i nok heller ikke læse min jobplan :)
Big SmileBig Smile

Og tak for respons - det er seriøst Yes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)