Ida - En side eller gruppe kan være et ok alternativ til et rigtigt forum men der er mange ting som slet ikke kan lafe sig gøre på feks fb. En af de skræmmende ting er at man er helt i deres vold og de kan lukke gruppen inden du får set dig om, eller st din profil bliver bannet. Vi så eksemplet hvor facebook havde lukket en masse shops sider og ejerne var i panik fordi de mistede penge på at kunderne ikke kunne komme ind. |
Debatforum hvordan får man brugere?
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
|
Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk
Niels - Jeg mener bare at ud fra mine erfaringer er "brede" forums ved at uddø, niche forums som f.eks. Magic the gathering kører i bedste velgående. Men det kræver at forummet dedikere sig til et niche marked, og i Qaspser tilfælder mht. navlen.dk, tror jeg konkurrencen er for bred. Selvfølgelig er muligheden for større anonymitet til stede i et forum, end på de sociale medier, men med et emne som Qaspers, mener jeg ikke anonymitet er relevant, det skulle da lige være mht underlige sygdomme, men vill folk så ikke gå på netdoktor? Qasper - Dit forums spænder fra sygdomme til kosmetik - dvs. alt der har med kroppen at gøre, og dette bliver diskuteret en række steder såsom: motion-online, Iform, Netdoktor osv. Og med dit emne tror jeg bestemt ikke du vil ende i den situation som Niels nævner, da dit "emne" er rimelig trivielt og ufarligt. Jeg vil forslå dig at identificere dine nærmeste konkurrenter og se hvad de gør - og så gøre det bedre end dem selvfølgelig Jeg siger ikke at det ikke kan lade sig gøre og du ikke vil lykkedes med det, men jeg spørger blot om input vs. output kan betale sig? Held og lykke med det hele |