www.MinInfo.dk er gået i luften, som artikel-site, hvor du kan skrive nyheder, artikler og produktanmeldelser, og linke til din hjemmeside. Du skal godkendes for at kun tilføje indhold til hjemmesiden, men som godkendt bruger bliver dit indhold lagt online straks efter du af udgivet det. Du skal derfor ikke vente på dine tekster bliver godkendt. Det er din profiltekst, der bliver brugt til at vurdere din brugeransøgning, så husk at skrive en god profil og læs korrektur inden du opretter dig. Har du mange tekster kan du sætte en udgivelsesdato for hver enkelt tekst, så der f.eks. bliver udgivet en om dagen. Du kan anmode om oprettelse af kategorier til indhold, men afgrænsede niche kategorier oprettes kun ved flere artikler, så vi udgår halvtomme kategorier. Har du ønsker til funktioner på siden, er du velkommen til at skrive her i tråden, eller direkte via kontaktformularen på www.MinInfo.dk. www.MinInfo.dk's sidehoved er ikke færdigt. Der vil komme iconer med links til de kategorier med mest indhold. Der ud over vil der blive skrevet statiske tekster til hver side/kategori med aktuelle keywords, samt skabt dybdegående indgående links, også til artikler. Alene ved at oprette dig som bruger, kan du få en profiltekst med links, samt et link med ankertekst til din hjemmeside. Jeg håber i kan bruge denne side, da jeg har flere tilsvarende sider på andre ip-adresser i støbeskeen, samt et site til erotik indhold på samme ip. Tag www.mininfo.dk i brug. |
En moderator har været uenig med mig i hvilken kategori dette indlæg skulle ligge. Som et resultat af det, har han redigeret mit indlæg og fjernet min opfordring til feedback. I samme øjemed har han truet med at låse indlægget, hvis i svare: "bruger oprettet" og lignende.
Jeg ser derfor frem til I ikke svarer på dette debatforumindlæg.