Det gør jeg, men der står ingen steder at de har lov til at bruge mine artikler som reklame.
Desuden skal affiliate links være nofollow, ellers kan de være betragtet købte links.
Hej Emil,
Nu er det således at der står i betingelserne at alle artikler ejes af Goon. Jeg ejer Goon, hvilket reelt set gør artiklerne til mine - hvis vi skal gå i detaljer. Der står i betingelserne at Goon (mig), til enhver tid kan reposte, redigere eller slette artiklerne.
Du skriver følgende: Det gør jeg, men der står ingen steder at de har lov til at bruge mine artikler som reklame.
Faktum er bare således at det ikke er dine, mere. Nu gør det mig så ingenting hvis du sletter artiklerne og poster dem et andet sted - jeg vil ikke komme efter dig med et bat - idet jeg er fløjtende ligeglad.
Nu var der i forvejen adsense på siderne, hvilket du ikke havde noget imod. Der mener du ikke at jeg tjener penge på "dine" ord?
De links, i artiklen du linker til, er rent faktisk nofollow, og har været det hele tiden. Jeg ved ikke om du overhovedet har gidet at chekke op på dit brok, inden du postede det.
Normalt ville jeg være ligeglad med sådan en tråd her, men jeg er ved at være træt af dit brok og ævl hele tiden.
Nu er jeg i godt humør, som jeg næsten altid er - fordi det er søndag og jeg snart skal spise lækkert mad :)
Jeg giver dig hermed ca. 72 timer (inden d. 7. November 2012 klokken 19:00) til at fjerne dine 8 artikler. Herefter vil dine artikler blive slettet, og din forfatterkonto vil også blive slettet. Jeg sender naturligvis også en mail til den email du har registreret dig med, med samme besked så vi ikke undgår misforståelser.
Med Venlig Hilsen
Morten - God søndag derude.
ps. Jeg beklager i øvrigt mit sure opstød, men det er ikke første gang Emil og jeg har en konflikt. Jeg mener bare at grænsen er nået, og at vi ikke skal samarbejde mere. Selvfølgelig har det også noget at sige, at Emil laver en offentlig tråd, i stedet for at konfrontere mig med det i stedet for.