Jeg læser på Århus Universitet, Campus Herning. Jeg er godt i gang med mit afsluttende speciale, hvor målet er at opdage nogle af grundene til, at forbrugerne i Danmark vælger at købe en brændeovn eller ej, og har i den anledning et fint spørgeskema jeg gerne vil have så mange besvarelser af som muligt.
Så hvis du har lyst til at afsætte et par minutter til at hjælpe en studerende, vil jeg være lykkelig for din hjælp ved at udfylde spørgeskemaet. Du skal blot udfylde spørgeskemaet via det nedenstående link (varighed ca. 7 - 8 min) og deltag i lodtrækningen om et gavekort til gavekort.dk .
Hold da helt op der er mange spørgsmål, lød helt træt i det :) Men må sige, at jeg virkelig godt kan lide spørgsmål 31 - det kan vel aldrig blive andet end svar 1, da alle forhandlere af brændeovne vel ønsker, at man køber en brændeovn :)
Men held og lykke med projektet! Giv endelig en tilbagemelding på, hvordan det gik når du kommer så langt.
Kan sige at jeg fik hjælp til besvarelse af mit spørgeskema herinde og nuppede en 12'er, så det var sgu dejligt!
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.