Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp en studerende med hans afsluttende speciale, udfuld spørgeskemaet og vind et gavekort til gavekort.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg læser på Århus Universitet, Campus Herning. Jeg er godt i gang med mit afsluttende speciale, hvor målet er at opdage nogle af grundene til, at forbrugerne i Danmark vælger at købe en brændeovn eller ej, og har i den anledning et fint spørgeskema jeg gerne vil have så mange besvarelser af som muligt.

Så hvis du har lyst til at afsætte et par minutter til at hjælpe en studerende, vil jeg være lykkelig for din hjælp ved at udfylde spørgeskemaet. Du skal blot udfylde spørgeskemaet via det nedenstående link (varighed ca. 7 - 8 min) og deltag i lodtrækningen om et gavekort til gavekort.dk .

Tak! Smile

LINK:http://www.surveygizmo.com/s3/1072604/Consumer-Attiudes

Tilmeldt 11. Sep 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:59

Kære ven

Jeg synes du mangler en mulighed for at forklare hvorfor man ikke skal have en brændeovn. Vi har for eks. fjernvarme, så det kan næppe svare sig.

Held og lykke med studieprojektet, husk at nyde processen.

hilsen Jane

Tilmeldt 2. Nov 12
Skrevet kl. 17:14

Hej Jane,

Tak for dit råd,

Undersøgelsen følger en specifik teoretisk ramme, der kan mangle nogle mulige spørgsmål eller svar.

Mvh,

Svil

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 17:25

Hej,

Hold da helt op der er mange spørgsmål, lød helt træt i det :) Men må sige, at jeg virkelig godt kan lide spørgsmål 31 - det kan vel aldrig blive andet end svar 1, da alle forhandlere af brændeovne vel ønsker, at man køber en brændeovn :)

Men held og lykke med projektet! Giv endelig en tilbagemelding på, hvordan det gik når du kommer så langt.

Kan sige at jeg fik hjælp til besvarelse af mit spørgeskema herinde og nuppede en 12'er, så det var sgu dejligt!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 17:45

Jeg tror også lige at jeg hjælper til med at besvare:=)

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 2. Nov 12
Skrevet kl. 18:04

Geeked

Computer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)