Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaren frontendudvikler søger fastansættelse eller freelance timer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er på udkig efter enten fastansættelse på deltid, eller en (eller flere) faste freelance kontrakter på fast antal timer, fra januar 2013.

Jeg har arbejdet med frontendudvikling i mere end 8 år, de sidste fire år som professionel både i eget firma som freelancer, og som fastansat lønmodtager.

Jeg programmerer i PHP/MySQL og naturligvis CSS/HTML/JavaScript samt frameworks og APIer som jQuery, jQuery Mobile, Google Maps API og CodeIgniter. Desuden har jeg arbejdet med både JSON(p) og XML naturligvis, og har arbejdet på både Apache og IIS.

Jeg er vant til at arbejde fra Photoshop til HTML hvilket jeg har gjort på rigtig mange projekter. Jeg er meget serviceorienteret og 100% fokuseret på useability og har bl.a. arbejdet med Paper Prototyping og Think-a-loud testing.

Derudover interesserer jeg meget rigtig meget for online markedsføring, webanalyse og konverteringsoptimering, og læse dagligt blogs og lytter til podcasts om disse emner, og kan sagtens se mig selv i fremtiden bevæge mig i den retning. Jeg forsøger hele tiden at holde mig opdateret især på frontendudvikling men også indenfor online markedsføring.

Til sidst kan jeg nævnte, at jeg er i gang med at færdiggøre min uddannelse som Multimediedesigner og vil kunne starte i januar.

Lyder dette interessant, hvad enten du er et webbureau eller andet firma der kunne mangle sådan en som mig, eller om du kan bruge mig som freelancer, kan du hive fat i mig på martin@spicyweb.dk eller også ringe på 53637730.

Jeg ringer også gerne til dig eller skriver en privat besked, hvis I svarer på dette indlæg og/eller lægger jeres telefonnummer.

Du kan se referencer på nogle af de ting jeg har arbejdet med her http://spicyweb.dk/referencer/ og du er naturligvis mere en velkommen til at stille spørgsmål her i tråden også.

Ser frem til at høre fra jer derude :)

Mvh Martin

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Skrevet kl. 10:16

Nu fik jeg kun skrevet deltidsansættelse, men er det rigtige tilbud der, er jeg på ingen måde afvisende for at en fuldtidsstilling :)

Jeg er i øvrigt heller ikke på nogen måde afvisende for at skulle bruge tid på transport. Jeg bor i Odense, men ved godt at jobs ikke hænger på træerne lige pt. så kører gerne langt for det rigtige job :)

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 10:35

Hej Martin,

Du kan slå dig op som freelancer inde på Amino freelancer.

Link: Amino freelancer.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Skrevet kl. 11:03

Hej Simon

Jeg er tilmeldt Amino freelancer, så det her et alternativt forsøg på at fange evt arbejdsgiveres opmærksomhed.

Men tak for hjælpen ;)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Skrevet kl. 13:00

I er naturligvis også meget velkomne til at stille spørgsmål hvis der er noget I er i tvivl om :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)