Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med caps!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 25. Jul 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Dcap Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer!

Nu har jeg lige lanceret vores nye design på www.dcap.dk 

Jeg kunne godt tænke mig at hører noget feedback fra jer - har haft så meget glæde af det førhen.
Det jeg især kunne tænke mig at hører fra jer, er om hvorvidt i syntes siden ser troværdig ud og hvordan man evt. kan gøre den mere troværdig?

Seo tips og design generelt vil jeg også meget gerne hører om! - Tak på forhånd. 

Tilmeldt 5. Apr 12
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 15:26

Meget fin side med massere af produkter, men.. 

1) En simpel ting som en fravicon kan gøre underværker! Få jeres logo derop, det vil se godt ud. 

2) Apropo jeres logo, hvorfor skal det side midt på siden, og oven i købet være så lille? Fix det ;) 

3) Jeres produktbilleder er ikke de pæneste, få fjernet baggrunden. 

4)

Jeg bliver forvirret, hvad er prisen? :) 

Vh Simon Andersen

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 15:42

Det er blevet pænere og mere troværdig men der skal stadig arbejdes før den kan virke helt perfekt..

1) Du kan fx lave flere 'call to action' knapper især på de varer fra forsiden, så kunden kan lægge dem i kurven med det samme..

2) du skal helt klart implementere de sociale medier, især facebook

3) lav nogle konkurrencer, kampagner for at tiltrække kunder og besøgende. De skal nemlig opleve noget nyt hver gang de besøger din webshop

4) find på en god historie og prøv at fortælle dem ud til dine kunder..

Ellers virker det hele fint.. Held og lykke med det :-)

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 15:56

Fedt at se nogle nye webshop, og held og lykke med det.

Men savner lidt farverne på webshoppen, primær over det hele på siden. 
Plus du skal arbejde mere på din seo på hvert enkelt produkt 

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 07:56

hey hey,

Logoet er malplaceret - virker som om der ikke var plads andre steder, og synd man ikke kan læse hvad der står under logoet.

Arbejd med billeder - Du bør få dem fritlagt. I kan enten få nogle til det, eller (hvis du er lidt handy) gøre det selv. Det kræver en smule øvelse, men er ikke så svært. Alternativt kan i jo lave en anderledes produktvisning som nogle har gjort her med en hue http://www.andpants.com/vare/827-carhartt-watch-hat

Det vigtigste er blot at I har ens billeder da det skaber ro på siden.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 09:17

Hej. Jeg har taget et kig på siden, og har fundet ud af følgende...

1. Lav eventuelt dit eget favicon, i stedet for Prestashop's standardikon i browserens fane.

2.  Sæt meget gerne adresse-oplysninger og CVR-nummer på forsiden. Så ser det mere troværdig ud med det samme. Sæt det eventuelt i bunden af siden.

3. Gør dine sociale medier mere synlige. Faldt tilfældigt over det lille "f" i højre side, som linker til Facebook. Hvis det var mig, havde jeg hellere lavet en "like-boks" i venstre side - under kurven.

4. Personligt synes jeg, at webshoppens logo skal være det første man ser på siden, og derefter menuen. Hvis du har mulighed for det, så prøv at bytte om på menu og logo.

5. Hvis du har mulighed for det, så lav nogle mere søgemaskinevenlige URL'er på siden. Fx ser URL til produkter sådan her ud: "http://dcap.dk/product.php?id_product=73". Har du mulighed for det, så kald den i stedet "http://dcap.dk/LA-kings-huer-og-halsklæder/".

6. Ret alle engelske ord til danske. Ser stadigvæk ord rundt omkring på sidensom fx...
    - Check out
    - Available
    - Specials
Men synes generelt at siden er dejlig simpel og overskuelig.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 11:05

Hej :)

Her er et par råd fra mig af.

Produktbillederne er ikke helt gode, de skal fritlægges og når det er gjort, vil du formentlig også mærke omsætninger stiger, det gjorde det ihvertfald på min webshop ( som også sælger caps )

Derudover, som der også nævnes "Call to action" knapper, det er vigtigt de skiller sig lidt ud og fangerne kundernes øje ..

Ellers ser den udemærket ud, måske ikke så mange produkter endnu, men det kommer nok :)

Held og lykke

/Martin

Tilmeldt 25. Jul 12
Fra  Dcap Skrevet kl. 13:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej  alle - Jeg er stadig overordenligt glad for at have fundet Amino, i er jo fantastiske til kritik ;-)

Nu vil jeg hoppe ned i jeres liste til mig, og gøre det jeg kan. 

Igen, mange tak!

Jonatan Gaye
Dcap 

Tilmeldt 25. Jul 12
Fra  Dcap Skrevet kl. 13:17

Hey Martin! 

Tak for dit svar :-)
Hvor meget måtte du slippe for at fritlægge dine billeder? - Vi er jo i samme kategori kan man vidst godt tillade sig at sige.

Mvh.

Jonatan Gaye
Dcap 

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 11:16

Hej Jonatan.

Undskyld det lidt sene svar.

Jeg fritlægger dem selv, så det koster mig ikke andet end lidt tid :)

Alt afhæning af billedet tror jeg det koster mellem 8-15 kr. pr. billede, hvis man skal have lavet det hos et firma.

Fang mig i Privat, hvis du har andre spørgsmål :)

Mvh
Martin

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)