Jeg har fundet et rigtigt godt domæne som pt ikke bliver brugt.
Via netnationen fandt jeg følgende om domænet
Domænenavnet "xxxx.xx" blev registreret d. 8 marts 2012 og er endnu ikke blevet aktiveret. Domænet er registreret for en 1 årig period og skal fornys 31 marts 2013.
Netnationen besøgte sidst domænet d. 23 oktober 2012, hvor vi ikke fandt en webserver associeret med domænenavnet, som derfor ikke kan tilgåes.
På one.com står domænet som optaget og Wayback machine har ingen data om domænet. Domænet skal bruges til en blog (bemærk at X'erne blot er for at angive at det holdes annonymt :) )
Prøv lige at slå domænet op på dk-hostmaster.dk og se status derinde. Hvis ikke domænet bliver aktiveret indenfor 3 måneder fra registreringsdatoen, så bliver det slettet. Så det virker underligt at netnationen skriver det bare "ikke er aktiveret".
Hvis domænet på dk-hostmaster så som optaget, så tilmeld dig ventelisten (Koster 75,- p.a.) og vent på at det bliver ledigt. En klagesag tager seks til ni måneder, derudover skal du bevise at du har størst interesse i domænet for at have en chance.
jeg ville sætte mig på venteliste så når domænet bliver ledig er du den første der får domænet https://www.dk-hostmaster.dk/selvbetjening/venteliste/?no_cache=1
det koster kun 75 kr og så er du rimelige sikker du får domænet, vis altså person ikke aktivere det eller giver det videre til en anden person
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hvis det var mig, ville jeg starte med at kontakte ejeren. Hvis der aldrig har været noget på domænet, og der heller ikke er det nu, kunne du jo prøve at tilbyde et par flasker vin mod overdragelse af domænet. En domæneklage vil til at starte med koste op mod DKK 500.