Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en tekst på 300 ord - gratis!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, kære mennesker!

Selvom det ikke er jul, så tillader jeg mig alligevel at dele ud af godteposen. Jeg vil gerne forære en tekst på 300 ord til dig - helt gratis. Hvis du har flere hjemmesider som godt kunne bruge en tekst, så skriv endelig - så kan det være at du er heldig.

Det som jeg får ud af dette 'tilbud' er at gøre en masse Aminoer glade - og det er det hele værd. Derudover vil jeg også meget gerne bede om et link tilbage til min hjemmeside - men hvis du ikke har lyst til at give mig et link, skal du heller ikke give mig et.

For at få en gratis tekst til din hjemmeside, skal du blot sende mig en privat besked. Jeg svarer næsten altid tilbage indenfor få timer, så don't worry - jeg har ikke glemt dig :-).

Mvh,
Casper Lorenzo Jensen.

NB: Jeg tillader mig at takke nej til at skrive en tekst til din hjemmeside, hvis det skulle ske, at jeg i perioden har for travlt.

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 19:48

Ups.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 22:10

Jeg har sendt dig en besked Casper, og ser frem til at høre fra dig :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:57

hvor vildt en gratis artiklen , det må man da kalde et super iværksættere initiativ , det er virkelige super vise de andre iværksættere der er sikkert mange der ikke har det vilde antal kroner i opstart fasen derfor er det et unikt godt tilbud

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 02:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen Casper.

Da jeg aldrig fik de tekster jeg bestilte ved dig i sin tid. Så ville det vil være rimeligt at jeg fik en som kompensation nu ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:38

Michael:
Da jeg aldrig fik de tekster jeg bestilte ved dig i sin tid. Så ville det vil være rimeligt at jeg fik en som kompensation nu ?.

Hej!

Jeg beklager hvis du ikke har fået dine tekster engang - det er selvfølgelig ikke i orden. Skriv en privat besked til mig, og så ser vi på det! :-).

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)