Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Om os" siden - hvor detaljeret skal den være?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:
Jeg kan se at der kommer rigtig mange forbi min 'Om os' side, så jeg har skrevet en del tekst, og så smidt et billede ind af mig. Jeg kan se folk bruger en del tid på den side, så de må læse den godt igennem.

Interessant. Det var også lidt det jeg forventede. Jeg har et par ideer til en "Om os" side. Tror jeg arbejder lidt med det, istedet for bare en kedelig side med standard informationerne.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Casper Blom:
Jeg kan se at der kommer rigtig mange forbi min 'Om os' side, så jeg har skrevet en del tekst, og så smidt et billede ind af mig. Jeg kan se folk bruger en del tid på den side, så de må læse den godt igennem.

Interessant. Det var også lidt det jeg forventede. Jeg har et par ideer til en "Om os" side. Tror jeg arbejder lidt med det, istedet for bare en kedelig side med standard informationerne.

God idé.. Jeg har også tit tænkt på, at det ville være fedt hvis man viste noget personligt frem på siden. Altså et billede hvor man sad med ens børn fx. Forretningsidéen skal selvfølgelig passe til det.

Og tak for linket, Greenen.dk.

Fra København
Tilmeldt 18. Nov 10
Indlæg ialt: 223
Fra  Tekstcentralen Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten – du skal bestemt ikke undervurdere "Om os"-sider. Jeg er selv blevet overrasket over, hvor meget de bliver læst. De besøgende vil simpelthen – meget forståeligt – gerne vide noget mere om personerne bag en mulig samarbejdspartner – navnlig hvis dine andre sider allerede har vakt deres interesse.

”Om os”-siden er efter min mening også en glimrende mulighed for at skeje en lille smule ud på en ellers strengt saglig firmahjemmeside. Man kan tillade sig lidt mere rent sprogligt – og det gør absolut ikke noget, hvis du kan få teksten til at lyse af personlighed.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)