I forbindelse med et spørgsmål her på amino om enmet, tænkte jeg at jeg nok hellere måtte skrive et indlæg om hvordan og hvorledes det fungerer. Så her er der lidt til Aminoerne om det at bruge X-Robots-Tag til noindex, så man kan sikre at sider ikke bliver indekseret. Og det er vel at mærke uden kendskab til PHP eller anden serversidescript. Velbekomme MVH Kim Tetzlaff |
Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:I forbindelse med et spørgsmål her på amino om enmet, tænkte jeg at jeg nok hellere måtte skrive et indlæg om hvordan og hvorledes det fungerer. Så her er der lidt til Aminoerne om det at bruge X-Robots-Tag til noindex, så man kan sikre at sider ikke bliver indekseret. Og det er vel at mærke uden kendskab til PHP eller anden serversidescript.
Velbekomme
MVH Kim Tetzlaff
Meget smart! :-)
En ting, du måske kunne tilføje, er hvis du laver noindex af et subdomæne, men fx. kun vil have noindex nofollow på alle andre filer undtaget "/".
Muligvis, endda have muligheden for at give forskellige robots.txt, baseret på hvad subdomain du er på (godt hvis du f.eks. bruger CDN).
Venlig Hilsen
Lucas Rolff