Jeg har et lille firma, der sælger håndmalede oliemalerier, hovedsageligt på udstillinger. Jeg har ikke længere tiden til det, så jeg vil gerne overdrage firmaet, varelageret til en der har tid, lyst og evnerne til at sælge. Der er en rigtig god fortjeneste og som regel et rigtig godt salg på de udstillinger jeg har haft. Jeg har p.t. 400-450 malerier tilbage, som du kan overtage, sammen med skilte, fotos og diverse tilbehør. Du afregner, efterhånden som du sælger malerierne, så du kommer meget billigt i gang. Der er helt sikket mange muligheder for at optimere salget, hvis du har ideer og tiden til at gøre en ekstra indsats. Hvorfor sælger jeg på denne måde? Jeg har selv prøvet hvor svært det er at blive selvstændig, uden at have så store midler til at komme i gang. Det er en hård kamp og en rigtig dejlig fornemmelse, når det endelig lykkes, men det får desværre også mange til aldrig at blive selvstændige. Det er en skam, og kan jeg hjælpe dig i gang uden at det koster mig noget, så gør jeg det gerne. Er du seriøs og interesseret, så lad mig høre fra dig. Fortæl lidt om dig selv og jeg svarer tilbage med hvordan firmaet hidtil har solgt malerierne. |
Hej
Tillader mig lige at være nysgerrig her. Da min erfarring er, at oliemalerier ikke er et let salgsemne, og du skriver, du som regel har et godt salg.
Hvad forestiller dine oliemalerier?
Hvilken udstillinger har du haft?
M.V.H.