Kære aminoer, For tid siden lagde jeg et indlæg ind omkring hvor vidt jeg skulle brande min kommende bog bedst muligt. Det udviklede sig til en debat om hvordan mit koncept med bogen skulle angribes og kommunikeres. Her fik jeg en masse interessant feedback, som virkelig har været nyttigt. Nu er det to uger siden min bog ramte gaden, og det er forløbet over alt forventning. - Bog & Ide og Arnold Busck i Randers, Århus og Aalborg har taget bogen til sig - Salling i Århus tager den ind i et stort parti og søndag d. 9 december skal jeg ind og signere bøger - Kronprins Frederik har sendt mig en personlig hilsen som tak for bogen - Bogen har fået nogle rigtig gode anmeldelser se mere her:
Jeg er selvfølgelig både glad og stolt, men vil godt benytte lejligheden til at sige tusind tak for jeres indspark. Det var første gang, jeg havde brugt Amino og sikken en værdi. Netop hvordan jeg skulle kommunikere bogen ud på, var ret essentielt, så konceptet ikke blev misforstået. Der gav diverse ”Aminoer” super feedback og indspark til hvad jeg skulle være meget opmærksom på – TAK!!!!!! Hav en fantastisk weekend Mange stolte og glade hilsner Drengerøven |
Jamen stort tillykke med det her fra, håber der bliver solgt godt ud de kommende dage.
Den burde jo også lige være udkommet nu her som den perfekte julegave. det er rart at høre når noget lykkedes som det skal.