Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsvundet på Google

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 13
Fra  StyleByLife Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop som er ca. 8 mdr. gammel og har indtil for få måneder siden ligget ok på Google. Syntes jeg har gjort alt, hvad der kan gøres (med min lille erfaring) omkring SEO, slå dobbelt tekster sammen, det "rigtige" linkbuilding osv. Og lige pludselig, virker shoppen til at være mere eller mindre forsvundet på Google. Det er selvfølgelig en katastrofe her op til julesalget og jeg har ingen anelse om, hvordan jeg skal finde ud af, hvad jeg måske har gjort forkert.

Håber der er nogle Amino'er som kan være behjælpelig med, hvad jeg kan gøre for, at finde de mulige fejl. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:50

Hvad hedder din webshop ?

Og har du tjekket om der ligger nogen beskeder til dig i google webmaster tools ?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:50

Din side er stadig indekseret. Med hensyn til dobbelt indhold, så svarer din side både med og uden www foran.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 13:04

Hej Madeleine,

Du kan overveje at annoncere på Google Adwords indtil du er tilbage i søgeresultaterne.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1747
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 13:11

Madeleine:
det "rigtige" linkbuilding osv.

Hvad har du lavet de sidste 3 måneder på dit site, som er radikalt ?

Hvordan har du linkbuildet ?

Umiddelbart, når jeg kigger på din shop tænker jeg, at det muligvis kunne var Panda, der har sablet dig pga. manglende content "above the top".
Men det er et meget løst gæt.

Lad mig lige høre hvad du har rodet med de sidste par måneder - måske vi kan finde svaret der.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 13:12

Hej Madeleine,

hvad jeg umiddelbart kan se er at du egentlig ikke har fået lavet noget linkbuilding. Derudover har du nogle mærkelige links fra laiee.com

Tilmeldt 15. Feb 12
Fra  StyleByLife Skrevet kl. 13:20

ja, har selv lige opdaget i dag at jeg har nogle links på Laiee,com som jeg faktisk ikke ved hvad er. Det er ikke en side jeg har samarbejdet med. 

Og med linkbuilding, så har der været et par enkelte bloggere men har også lavet lidt internt, som jeg syntes var relevant 

Tilmeldt 15. Feb 12
Fra  StyleByLife Skrevet kl. 13:22

Den hedder stylebylife.dk og har lige tjekket - ingen beskeder fra webmaster :-)

Tilmeldt 15. Feb 12
Fra  StyleByLife Skrevet kl. 13:24

Hej Nicolaj

Mht. dobbelt indhold - er det så positivt at den svare med og uden www? :-)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 13:26

Madeleine:

Mht. dobbelt indhold - er det så positivt at den svare med og uden www? :-)

Det er meget skidt hvis den ene ikke sender videre til den anden, da det så i teorien er 2 hjemmesider med samme indhold :-)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)