Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der et Wordpress plugin til det?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Relida Skrevet kl. 03:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike.

Den fil der lå inde i "language" mappen under det theme du bruger, var det den du smed ind i Poedit?

Hilsen Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:52

Hej igen jesper.

Ja det var så. Jeg fatter ikke at jeg ikke kan få det lavet om på dansk det pisser mig godt nok af jeg har pillet i det i mange timer nu :(

Hilsen Mike Nielsen

Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Relida Skrevet kl. 14:37

Hej Mike.

Jeg kan se på din side, at du har den danske version af Wordpress, så det er dit tema der driller.

Sørg for at der ikke ligger nogle filer overhovedet der hedder en_uk, en_us eller en_gb i nogle af dine "language" mapper.

Når du bruger Poedit, så husk at trykke på "gem som", så genererer den de rigtige filer til dig.

Hilsen Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:03

Relida:

Hej Mike.

Jeg kan se på din side, at du har den danske version af Wordpress, så det er dit tema der driller.

Sørg for at der ikke ligger nogle filer overhovedet der hedder en_uk, en_us eller en_gb i nogle af dine "language" mapper.

Når du bruger Poedit, så husk at trykke på "gem som", så genererer den de rigtige filer til dig.

Hilsen Jesper

Hej igen Kasper.

Det bliver ved :( jeg ved ikke hvis jeg sender min FTP koder til dig om du så vil kigge på det for jeg har prøvet og gjort alt det som du har sagt jeg skulle gøre.

Hilsen Mike Nielsen 

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 21:38

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:53

Hej Kasper Toxvig. Tak for den nummer 2 den vil jeg kigge på. Den med nummer et har jeg fundet ud af men jeg kan bare ikke få den på dansk og den vil ikke på dansk. :(

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)