Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der et Wordpress plugin til det?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er ved og lave min artikel side om i kan se den her: http://billigstewebhosting.dk/artikler/ 

Det som jeg leder efter er 2 Wordpress plugin. Jeg har ledet rundt på internettet men har ikke fundet noget så håber der er nogen af jer der måske kan hjælpe mig :D

1 Plugin 

Det skal være et plugin så der kun kommer et lille resume af artikel så folk kan tryk læs rasten af artikel eller så noget. Jeg har hørt at det vil være bedre i forhold til SEOGoogle ikke se artiklen 2 gang.

2 Plugin

Skal være så man har nogen link i bunden til nogen af de andre artikler jeg har skrevet som folk kan læs. Det skal være så der er nogen link ned i bunden så dem der har læst en artikel kan læse en anden artikel som måske nogen enden for det samme eller måske noget helt andet

Håber i kan hjælp mig og at i ved hvad jeg mener men ellers bare spøger hvis i ikke gøre :D

Hilsen Mike Nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:15
Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Relida Skrevet kl. 02:33

Hej Mike

Jeg er ikke helt sikker på at jeg er med på hvad du søger. Men kommer lige med et par bud til dig, ud fra hvad jeg tror du mener.

1.

Hvis du tænker på hvordan du får et udkast af artiklen til at fremgå, så du ikke skal have hele artiklen stående på forsiden af din blog, så kan du med fordel brige den funktion/knap i Wordpress der hedder "insert-more-tag" eller bare trykke "shift-alt-t" på keyboardet, der hvor du gerne vil have at teksten skal skilles.

2.

Du kan i Wordpress organisere dine "widgets" sådan at du i din sidebar har enten "arkiver", "seneste indlæg" eller "kategorier" eller noget helt andet. Så kan du nemt styre hvad du mener ser bedst ud på din blog. Men du er nødt til at prøve at rode lidt med det og prøve dig frem, det er faktisk den bedste måde at lære det på. Wordpress kan godt virke lidt besværligt for nogen, i starten, men når man har vænnet sig til det og forstået grundliggende hvordan det bruges, bliver det pludseligt hamrende inspirerende.

Håber det har hjulpet en smule på problemstillingen Mike.

Fortsat god weekend:-)

Hilsen Jesper

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 08:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved ikke helt hvad du søger. Men du kunne tage et kig her http://affiliateplug.in/ Mvh Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:31

Hej Karsten,

Det var fordi jeg var ved at lave lidt om på den i nat. Der for man ikke kunne komme end på den . Men den virker uden problemer nu :D

Hilsen Mike Nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:15

Hej kasper.

Det var ikke det jeg ledet efter det har jeg nogen andet som heler ikke koster penge som er bedre.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:16

Hej Relida.

Det var nemlig der hen af vi snakker. Så har jeg noget og kig på og lave i nat :D

Hilsen Mike Nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39

Hej igen Relida.

Nu er jeg ved og lave det og har fundet ud af det så jeg kun får et resume af min artikel men det er på engelsk den man trykker på ``vis mere´´ men ved du hvordan man få den på dansk. Eller hvad hedder den file som den er kodet i så jeg kan lave det om :D

Hilsen Mike Nielsen

Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 23
Fra  Relida Skrevet kl. 22:49

Hej igen Mike.

Det du skal igang med nu, er nok lidt mere i den tunge ende, men vi prøver:-)

Først så sikrer d dig at det er den danske version af Wordpress du har installeret på din server.

Hvis ikke det er det, skal du lige ændre et par ting.

1.

Du finder din wp-config.php fil frem (den du konfigurerede da du installerede Wordpress) Inden i den er der ikke så angt nede et sted hvor der står "define('WPLANG'" Hvor der til sidst skal stå da_DK. Hvis det er den engelske version du har, vil der sandsynligvis stå en_GB.

2.

Download den danske version af Wordpress her http://wp-danmark.dk/download/

3.

Opgrader indholdet i "language" inde i din "wp-content" mappe.

Så burde du have den danske version og teksten burde være rettet.

Men hvis du f.eks. har den danske version af wordpress, men har et udenlandsk tema på, som du har downloaded, skal vi lige lave et par andre ting.

1. Du skal lige downloade programmet poedit her http://www.poedit.net/download.php

2. Du finder mappen med temaet, som du har downloaded.

3. Der skulle gerne være en mappe der hedder "labguage" hvori der ligger en en_GB eller en_US eller måske en_UK.po .po filer er selve sprogfilen i Wordpress.

4. Åbn programmet og importer din .po fil

5. nu dukker der en lang række sætninger op, som er alle de sprogelementer vi har i Wordpress. Hvis du klikke på en af dem, vil du se at den så står i feltet lige nede under listen.

6. Under feltet hvor den valgte linje er dukket op, er der endnu et felt som er tomt. Her kan du skrive din oversættelse. Husk at du skal ændre ALLE sætningerne, den skal være 100 % oversat. Herefter gemmer du filen så den nu hedder "da_DK.po"og at der samtidig er en fil der hedder "da_DK.mo"

7. Åbn dit ftp program op og find din wp-content mappe frem igen. Gå ind under "themes" eller "temaer" og find den mappe hvor dit downloadede theme ligger. Under denne mappe er der således også en mappe der hedder "language", her smider du din nye .po fil over og lader den erstatte den nuværende.

8. Husk at der også skal ligge en da_DK.po fil og en  da_DK.mo fil, de to går hånd i hånd. Men den skulle gerne blive genereret under arbejdet med Poedit.

9. Genstart dit Wordpress og så spiller det:-)

Håber ikke det blev for forvirrende.

Hilsen Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:32
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)