Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO og opsætning på min side tag et kig

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

@Mikael

Tusind tak for de gode råd :)

Bør jeg også lave describtions osv til archives eller bør jeg no index dem?

Har du et eksempel på en titel der kunne være speciel, mener du ikke jeg bør have side navnet i titlen?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:55

Frederik:

@Mikael

Tusind tak for de gode råd :)

Bør jeg også lave describtions osv til archives eller bør jeg no index dem?

Har du et eksempel på en titel der kunne være speciel, mener du ikke jeg bør have side navnet i titlen?

archives ved jeg faktiske ikke hvad du mener , men http://www.copyscape.com siger dine tekster er  unikke

jeg ville ikke have samme 2 ord hele siden igennem , det  vil normalt have en god seo fordele at lave alle samme meste mulige unikke

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 01:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Archives er det samme some kategorier på siden fx. fleas on cats er en kategori, og den bliver indexeret mener du jeg bør lave describtions til dem også eller noindexe dem?

Dvs. til hver enkel post bør jeg ikke have inkluderet flea treatment hq i title men istedet for fokusere på det/de søgeord artiklen bruger samt at gøre dem unikke? (btw hvordan kan jeg give dig lidt karma for dine indlæg? kan ikke finde det nogle steder :D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:38

Frederik:

Archives er det samme some kategorier på siden fx. fleas on cats er en kategori, og den bliver indexeret mener du jeg bør lave describtions til dem også eller noindexe dem?

Dvs. til hver enkel post bør jeg ikke have inkluderet flea treatment hq i title men istedet for fokusere på det/de søgeord artiklen bruger samt at gøre dem unikke? (btw hvordan kan jeg give dig lidt karma for dine indlæg? kan ikke finde det nogle steder :D

man skal mindste have 250 karma point for at give andre bruger karma point så jeg gav dig lige 24 plus karma point så nu kan du give karma point

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)