Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO og opsætning på min side tag et kig

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Glædelig J-dag allesammen, hvis i da ikke allesammen er ude og drikke bajere.

Jeg har for ikke så længe siden lavet min første side og ville høre hvad i syntes om den

opsætningen, seo, widgets osv. Det har været hårdt at komme i gang med sin første side

når man er helt grøn på området og har desværre også lavet et par store fejl undervejs jeg prøver at rette op på.

Jeg kunne også virkelig godt tænke mig at høre ideer til hvordan jeg kan sætte min affiliate shop op.

Da jeg vil gerne have noget tekst til hvert produkt har jeg lidt svært ved at se hvordan den skal komme til at se ud..

lige pt er min produkt side bar en side med en masse tekst og den er meget uoverskuelig har ikke fået sat billeder og links ind endnu:)

Håber nogen har lyst og tid, link til min side kan findes i min signatur.

God aften til alle :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:21

Ud over at linke internt kunne du fremhæve keyword med fed en enkelt gang eller to på hver side.

Find et theme som er pænere. Det har stor betydning for folks opfattelse af din hjemmeside.

Det er fint med meget tekst, men gør det spiseligt med billeder og inddeling i små afsnit med overskrifter (H2/H3).

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 11:39

Tak for din mening karsten, det med teksten har jeg også tænkt på at den skulle deles mere op og der skulle flere billeder ind.

Men har haft lidt problemer når jeg har lavet headings for når jeg markerer en linje og vil gøre den til overskrift så bliver hele afsnittet den skrift.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 12:03

Og ehm så har du også lavet en skriftelig fejl her: reddish-brownin color er du sikker på at du ikke mener The fleas are reddish-brown in color men ellers har du meget relevant information på din side må jeg sige :-)

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 12:31

Frederik:
Men har haft lidt problemer når jeg har lavet headings for når jeg markerer en linje og vil gøre den til overskrift så bliver hele afsnittet den skrift.

Det er et klassisk WP-issue.

Du skal kun markere de ord, der skal udgøre overskriften - ikke hele linjen.

Alternativet er at indsætte tagget manuelt i html:

<h2>Overskriften her</h2>

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 12:42

@Lurks tak for at gøre mig opmærksom på det.

@Jakob Mange tak har nu fået tilføjet headlines og lavet bedre afsnit på min hovedside :) det ser mere overskueligt ud nu .

Fra Haderslev
Tilmeldt 3. Jun 12
Skrevet kl. 13:06

Vil helt klart anbefale WooCommerce hvis du skal lave en shop til dine Affiliate projekter ;-)

De bedste hilsner 

Emil

Find spændende varepartier hos Norcap Wholesale ApS!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:17

titlen på siden er meget ens på siden lige nu bruges meget domæne navnet delt op i 2 ord , mange undersider er næsten ens lav alle samme meget unikke

få lavet en masse unikt tekst kun dit eget

få lavet siden så god at folk vil elske linke til siden få god tekst , billeder og gerne videoer også på siden

få titler og tags på sidens billeder derved en chance de findes i en google

i

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 03:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Emil tak for tippet

@Mikael

Tak for responsen men forstår ikke helt hvad du mener med at titlen på siden er ens og at jeg bruger domæne navnet delt op i 2 ord??

Artiklerne jeg har på siden er mine helt egne og foreksempel forside teksten syntes jeg er meget speciel i forhold til hvad alle andre har.

Ang. billeder har prøvet at give dem titler i forhold til keyword under hver artikel. Jeg har haft meget svært ved at finde billeder omkring emnet, har b.la. prøvet på flick common creatives men der er næsten ikke nogle og ellers skal jeg betale i dyre domme har allerede købt et par stykker.

Ang. videor kunne jeg godt tænke mig at vide om jeg må bruges andres video eller hvordan det forhold sig?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:44

Frederik:

@Emil tak for tippet

@Mikael

Tak for responsen men forstår ikke helt hvad du mener med at titlen på siden er ens og at jeg bruger domæne navnet delt op i 2 ord??

Artiklerne jeg har på siden er mine helt egne og foreksempel forside teksten syntes jeg er meget speciel i forhold til hvad alle andre har.

Ang. billeder har prøvet at give dem titler i forhold til keyword under hver artikel. Jeg har haft meget svært ved at finde billeder omkring emnet, har b.la. prøvet på flick common creatives men der er næsten ikke nogle og ellers skal jeg betale i dyre domme har allerede købt et par stykker.

Ang. videor kunne jeg godt tænke mig at vide om jeg må bruges andres video eller hvordan det forhold sig?

vedr titler er 100% ens med 2 ord 55 sider på din hjemmesiden prøv lave siderne mere unikke , jeg ved det er svært med kan give en del klik her

vedr billeder findes masser af steder man kan købe billeder eller de er gratis dem her http://www.istockphoto.com/ eksempelvis

vedr billederne mange heder engelske navne der er stor konkurrence , dog er det altid en fordel bruge mere end 1 eller 2 ord i billedet titlen og tags derved en bedre chance de findes godt i google søgning da der ellers er 100.000 vis af billeder med samme ord i som dine billeder derved godt lave en god lang unik billede beskrivelse

andres videoer må man normalt bruge der ligger på youtube.com , så ingen problemer der , men selvfølgelige bedste med egne videoer da du derved kan bestemme beskrivelsen inden på den konto og har et links derinde til egen side , det er altid bedste at eje , men vis ejer noget godt kan man godt bruges andres

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)