Glædelig J-dag allesammen, hvis i da ikke allesammen er ude og drikke bajere. Jeg har for ikke så længe siden lavet min første side og ville høre hvad i syntes om den opsætningen, seo, widgets osv. Det har været hårdt at komme i gang med sin første side når man er helt grøn på området og har desværre også lavet et par store fejl undervejs jeg prøver at rette op på. Jeg kunne også virkelig godt tænke mig at høre ideer til hvordan jeg kan sætte min affiliate shop op. Da jeg vil gerne have noget tekst til hvert produkt har jeg lidt svært ved at se hvordan den skal komme til at se ud.. lige pt er min produkt side bar en side med en masse tekst og den er meget uoverskuelig har ikke fået sat billeder og links ind endnu:) Håber nogen har lyst og tid, link til min side kan findes i min signatur. God aften til alle :) |
Ud over at linke internt kunne du fremhæve keyword med fed en enkelt gang eller to på hver side.
Find et theme som er pænere. Det har stor betydning for folks opfattelse af din hjemmeside.
Det er fint med meget tekst, men gør det spiseligt med billeder og inddeling i små afsnit med overskrifter (H2/H3).