Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikeltilbud; 15 øre pr. ord

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Næste runde er netop blevet afleveret. Vi har nu derfor tid til flere kunder, der skal have skrevet SEO-tekster. Det skal ligeledes også understreges, at vi også kan være behjælpelig med oversættelse og engelsk tekstforfatning.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:23

Nicolai Busekist Ohlsen:
Vi har nu derfor tid til flere kunder, der skal have skrevet SEO-tekster.

Så må jeg hellere udnytte dette gode tilbud :-) Har sendt bestilling.

dbh.

Brian

Tilmeldt 15. Apr 10
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 12:33

Hej Brian,

Mange tak for bestillingen!

Fortsat god dag!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 13:42

Hej Nicolai,

Inden du begynder at tage flere opgaver ind, vil du så ikke godt svare mig på om du ville omskrive de artikler som var fyldt med fejl, eller om jeg skulle finde en anden tekstforfatter?

Jeg har både prøvet at ringe og maile til dig, kan ikke komme igennem til dig :(

Tilmeldt 15. Apr 10
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 15:00

Hej Jesper,

Jeg beklager meget, at du ikke har kunne komme i kontakt med mig, men grunden til dette er, at jeg er i skole lige nu.

Min partner - der også skrev de tidligere tekster - er i gang med at forfatte en række nye artikler til dig.

Jeg beklager naturligvis meget at vi har skuffet dig, men dog vil jeg gerne indskyde den bemærkning, at vi ikke har fået meget at arbejde ud fra.

Teksterne skulle målrettes en af dine kunders virksomheder, men vi har ikke fået megen baggrundsinformation om selve virksomheden eller manden bag :-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)