Hej Amino, Jeg har tidligere drevet et succesfuldt tilbud på SEO-artikler her på Amino. Nu har jeg valgt at gentage successen, dog med en partner denne gang. Emil Schmidt og jeg tilbyder nu assistance i form af oversættelse og artikelskrivning til 15 øre pr. ord - præcis som forrige tilbud. Både Emil og jeg er sprogligt såvel som grammatisk kompetente og vi har ligeledes begge to stor erfaring med tekstforfatning, hvorfor du er sikret tekster, der er skrevet med omhu og kærlighed til det skrevne ord. Vi yder desuden også en super support samt afsindig hurtig leveringstid, da vi er to til arbejdet. Vi er både interesserede i enkeltopgaver og længerevarende samarbejde, hvilket eksempelvis kunne være i form af daglig, ugentlig eller månedlig levering af tekster. Vi overholder altid vores deadlines, så du kan trygt overlade dine tekster til os. Som et sidste indspark, er her nedenfor en række virksomheder, som jeg har hjulpet med tekstforfatning:
Slutteligt ønskes i en fortsat god aften og en god J-Dag til jer, der skal fejre det! Skål! Al fakturering sker igennem NuvoMedia - prisen er angivet ekskl. moms. Jeg kan kontaktes via PB her på Amino samt nbo@nuvomedia.dk :-) |
Hvor skarpe er I inden for skiverdenen?
Jeg skal gerne bruge et par artikler om skibriller, skihjelme og måske også bare generelt om freestyle ski, på 300-500 ord.
Er det noget i kan klare, eller har i præferencer for hvilke områder i vil skrive om?