Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikeltilbud; 15 øre pr. ord

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Amino,

Jeg har tidligere drevet et succesfuldt tilbud på SEO-artikler her på Amino. Nu har jeg valgt at gentage successen, dog med en partner denne gang. Emil Schmidt og jeg tilbyder nu assistance i form af oversættelse og artikelskrivning til 15 øre pr. ord - præcis som forrige tilbud.

Både Emil og jeg er sprogligt såvel som grammatisk kompetente og vi har ligeledes begge to stor erfaring med tekstforfatning, hvorfor du er sikret tekster, der er skrevet med omhu og kærlighed til det skrevne ord. Vi yder desuden også en super support samt afsindig hurtig leveringstid, da vi er to til arbejdet.

Vi er både interesserede i enkeltopgaver og længerevarende samarbejde, hvilket eksempelvis kunne være i form af daglig, ugentlig eller månedlig levering af tekster. Vi overholder altid vores deadlines, så du kan trygt overlade dine tekster til os.

Som et sidste indspark, er her nedenfor en række virksomheder, som jeg har hjulpet med tekstforfatning:

• FioniaWEB
  • Sikkerhedseksperten
  • MobilTjek
  • Sølund Marketing
  • WiseBuy

Slutteligt ønskes i en fortsat god aften og en god J-Dag til jer, der skal fejre det! Skål!

Al fakturering sker igennem NuvoMedia - prisen er angivet ekskl. moms. Jeg kan kontaktes via PB her på Amino samt nbo@nuvomedia.dk :-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 19:17

Hvor skarpe er I inden for skiverdenen?
Jeg skal gerne bruge et par artikler om skibriller, skihjelme og måske også bare generelt om freestyle ski, på 300-500 ord.

Er det noget i kan klare, eller har i præferencer for hvilke områder i vil skrive om?

Tilmeldt 15. Apr 10
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 19:32

Hej Bressay,

Det kan vi sagtens klare! Du må meget gerne sende en mail på nbo@nuvomedia.dk, så jeg kan skabe et overblik.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 19:33

<< Interesseret kan du maile mig på min mail addy angivet på min side Freelance SEO, PHP & MySQL 

Tilmeldt 15. Apr 10
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 09:55

Hej Tom,

Jeg har afsendt en mail nu. Håber det er den rigtige mail-adresse.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:46

Som i kan se hvad listen, har Nicolai skrevet tekster for mig og min virksomhed Sikkerhedseksperten.

Jeg har kun rosende ord at sende til Nicolai og han ligger bestemt i toppen af dem jeg igennem tiden har prøvet. Skal jeg lige fremhæve nogle ting er det kvalitet, leveringshastighed og pris. Skulle jeg bruge nye tekster bliver det helt sikkert hos Nicolai!

Så jeg kan varmt anbefale Jer alle at bestille tekster, I bliver ikke skuffede!.

Tilmeldt 15. Apr 10
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 16:12

Boysen:

Som i kan se hvad listen, har Nicolai skrevet tekster for mig og min virksomhed Sikkerhedseksperten.

Jeg har kun rosende ord at sende til Nicolai og han ligger bestemt i toppen af dem jeg igennem tiden har prøvet. Skal jeg lige fremhæve nogle ting er det kvalitet, leveringshastighed og pris. Skulle jeg bruge nye tekster bliver det helt sikkert hos Nicolai!

Så jeg kan varmt anbefale Jer alle at bestille tekster, I bliver ikke skuffede!.

Mange tak for de pæne ord!

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 16:19

Det lyder rigtig fornuftigt :) Og god præsentation!

Lige pt. tvivler jeg lidt på, om min pengepung synes, at jeg burde outsource, men jeg bookmarker lige dette thread, så jeg kan vende tilbage, hvis det bliver aktuelt :)! So long!

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Tilmeldt 15. Apr 10
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 19:12

Hej Mads,

Mange tak for de pæne ord!

Jeg synes da bestemt du bør outsource dine tekster ;-) 

Tilmeldt 15. Apr 10
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 22:38

Hej Amino,

Emil og jeg har netop afleveret de sidste artikler fra bestillingsrunde nr. 1, og vi har derfor tid til flere artikler. Bestil derfor mens vores fingre og håndled stadig er varme!

Fortsat god aften!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)