Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

køb på DBA til videresalg

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Har været inde nogen gange og budt på brugte mobiler på DBA via min virksomhed.

Men er der nogen der ved om der egentlig er nogen regler på DBA der siger at man ikke som virksomhed må byde på produkterne derinde.

Havde egentlig ikke overvejet om det skulle være et problem før der var en derinde der spørger mig hvad jeg har gang i??

DBA har åbenbart valgt at lukke deres telefon og chatsupport p.t. så derfor tænkte jeg at der måske var nogle Aminoer der havde erfaringer.

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 14:47

Skulle da ikke være et problem ? Virksomheder må da også godt købe brugte varer :) Der er vel en som bare synes det er underligt at du byder på en masse mobiler eller lignende ?

Fra Lyngby
Tilmeldt 30. Jun 07
Indlæg ialt: 379
Fra  Blæk & Print Skrevet kl. 15:01

jvk:
Skulle da ikke være et problem ? Virksomheder må da også godt købe brugte varer :) Der er vel en som bare synes det er underligt at du byder på en masse mobiler eller lignende ?

Næ synes heller ikke umiddelbart at det skulle være et problem. Jeg skriver når jeg byder hvad virksomhed jeg kommer fra og at folk kan komme forbi med deres brugte telefoner eller se mere på min hjemmeside. Men jeg vil da selvfølgelig prøve at sende en mail afsted til DBA og spørge hvad deres regler er.

Jeg sælger jo også telefoner derinde gennem min virksomhed og der betaler jeg jo for annoncerne modsat private så det ville da passe mig dårligt hvis de ikke ville have at jeg købte derinde.

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 16:29

Det lyder som om at du reklamere derinde mens du byder ? Jeg tror dette ville være et problem, men svært at sige kender ikke lige DBAs regler :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)