Jeg har nogle danske sider, hvor jeg bruger Euroads.dk som partner. Derudover har jeg nu også nogle .com domæner, hvor mine primære besøgende kommer fra USA, Australien og Canada.
Det kan jeg jo ikke rigtig bruge euroads til, da det primært er danske reklamer.. Findes der nogle partners, med samme overskuelighed som Euroads tilbyder bare worldwide reklamer?
De virker ikke helt så godt som EuroAds. Måske jeg bare er besværlig, men man skal ansøge om hver reklame. Der heller ingen partners indenfor min genre desværre rigtig..
De virker ikke helt så godt som EuroAds. Måske jeg bare er besværlig, men man skal ansøge om hver reklame. Der heller ingen partners indenfor min genre desværre rigtig..
Så er stadig åben for gode bud!
Ja, hvis du skal arbejde med affiliate i udlandet skal du nok regne med at de fleste vil manuelt godkende din side. Det gør jeg selv på alle de kampagner jeg sætter op både i udlandet og i Danmark. Man bør som annoncør lave en vurdering om siden passer ind eller om nogle udgiver sig for at være en anden affilite og måske vil lave snyd.