Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt website - Hvad synes du???

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra 2200
Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Graphics by Nyman Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop fået lavet ny hjemmeside til eco-power.dk 

Hvad synes i?

Fremstår det klart, hvad eco-power laver?
Har i forslag til konstruktive ændringer, der kan forbedre brugeroplevelsen, så må i meget gerne dele af jeres viden.

Håber at der er nogle herinde der vil give lidt feedback :)

Mange tak!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:25

sidens design synes jeg er rigtigt flot lavet Smile

få jeres cvr nummer i bunden siden samme med jeres andre kontakt info , det vil klart styrke sidens troværdighed endnu mere

social medier betyder mere nu så det er god ide med facebook og google plus og twitter på siden så folk nemt kan dele jeres side og likes og plusse side .

titler og tags på alle billederne derved en chance de findes i en google søgning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 12:32

Jeg synes ikke det fremgår 100% klart hvad det egentlig er I laver udover at rådgive til at nedsætte energiforbruget.

Hvis jeg kom ind på jeres side ville jeg nok søge efter en webshop der solgte led pærer.

Kan I ikke få nogle varer frem, så kan kan købe dem? - Laver I opsætning? Det kan være noget man kan købe på siden hvis man har brug for det? 

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 13:12

Hej Mikkel

Fornuftig hjemmeside du har fået opbygget. Jeg er lidt i tvivl om hvad i laver når man kommer ind og får et hurtigt overblik over siden. Gør det klart og tydligt hvad i netop kan gøre for kunden. Gør det spændende at klikke sig rundt og læse om de forskellige ting på hjemmesiden. Få evt. sociale medier på siden så folk kan "like" den.

Hvis du vil have nogle råd med omkring ombygning af en hjemmeside med tekster, billeder, videoer, knappert, linkbuilding, seo, sociale medier osv. så er du altid velkommen til at følge med i informationer og guldkorn som løbende bliver givet på www.Opbygning.dk

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 13:14

Hej Mikkel,

Jeg synes det er et pænt website :-) Jeg tror I kan få mere ud af jeres top og billedet, hvis der er lidt forklarende tekst på billedet. Og I kan også overveje at have en slider, så der bliver vist nogle forskellige billeder og produkter.

Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 95
Fra  Drie.dk Skrevet kl. 13:19

Dejlig pænt website du har fået dig der. Stilrent og nemt at komme rundt.

Samtidig finder man hurtigt ud af, hvad siden egentlig drejer sig om.

Alt i alt, en fin side.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:13

Fra 2200
Tilmeldt 18. Jun 12
Fra  Graphics by Nyman Skrevet kl. 10:52

Hej SEOFreak,tak for feedback! 

Jeg har lavet lidt om i teksten på forsiden og kontaktsiden.
Vi ved ikke om vi skal have lavet et produktblad endnu, da vi i princippet har mulighed for at levere ALT inden for LED lyskilder.

Man vil ikke kunne købe varer direkte på hjemmesiden, da vi udelukkende sælger til større erhverv, butikker, lagerhaller, kontorer osv. Men opsætning er bl.a. en af de ting vi skal leve på.

Fra 2200
Tilmeldt 18. Jun 12
Fra  Graphics by Nyman Skrevet kl. 10:58

Tusind tak for at i har givet jer tid til at kigge på vores website og tak for konstruktiv feedback.

Indtil videre er der ikke blevet ændret så meget.
Teksten på forsiden er blevet omformuleret en anelse, og CVR er kommet under kontakt info i bunden af sitet. Derudover er der også ændret lidt i teksten på kontakt siden.

Siden er faktisk lavet til at banneret kan fungere som "slider" - men har valgt indtil videre at lade billedet være statisk, for ikke at gøre siden for tung.

Derudover så har jeg fået lavet titler på de fleste af billederne for SEO.

Mere feedback er yderst velkommen!

Tak :) 

Fra Gentofte
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 303
Fra  Telesvar Telefonpasning ApS Skrevet kl. 11:06

Hej Mikkel

Jeg syntes det er en rigtig flot , lyst og let overskueligt site, fint logo -jeg er slet ikke i tvivl om hvad der sælges eller jeres budskab. Der er måske lidt med billederne, nogle er lidt uskarpe andre lidt for skarpe, men det er jo en smagssag. 

Rigtigt super fint site Big Smile!

Med venlig hilsen

Cher Pedersen

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)