Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP SØGES

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 06:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har en rengøringselskab som har brug for hjælpe .Vi på den seneste tid har tabt en del kunder pga af prisen og nu syns jeg at der er brug for proffesional hjælpe til sagen.Er der nogen som har en godt bud om hvordan vi kommer frem ? Vi ligger allerede på en lave pris niveau i forhold til serviceniveau så sænkning af prisen er ikke muligt . 

Fra Odense
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 21
Fra  WeDoeCom Skrevet kl. 07:16

Hej Businessonly

Jeg er ked af at høre du mister kunder, hvis du giver en god service, godt arbejde og stadig ligger i den lave ende prismæssigt.

Jeg bliver nødt til at spørge hvordan det står til med anskaffelse af nye kunder? 

Er det erhverv eller privat rengøring?

Hvor stort er dit/jeres Firma (antal ansatte)?

Mange hilsner 

Ida

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 07:43

Har du spurt kunderne om hvorfor og de har svaret prisen?

Når der er gået et måneds tid efter at dine kunder har skiftet rengøringsfirma, så ring til dem og spørg om et møde. Helst et møde om morgen.

Til mødet tager du tebirkis med, som kunden og dig kan spise. På mødet spørger du naturligvis indtil, hvordan det går med det nye firma, om de er tilfredse, etc.

Inden du gå, siger du til kunden at kunden kan holde øje med det nye firma, ved at se hvor lang tid der går før de små birkis er fjernet helt fra hans kontor. Hvis du er heldig, så vil de ligge der et stykke tid og du vil få din kunde tilbage.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Tilmeldt 27. Nov 09
Skrevet kl. 09:48

Hej Ida 

Tak for svaret- Har haft laang weekend !!!!!

Ida :
Jeg bliver nødt til at spørge hvordan det står til med anskaffelse af nye kunder? 

Nu mangler vi kunder - og der faktisk er slet ikke tilgang .Vi satser snart på ekstern salg og markedføring

Ida :
Er det erhverv eller privat rengøring?

Primært erhverv - har kun 2 private kunder tilbage

Ida :
Hvor stort er dit/jeres Firma (antal ansatte

Har haft 16 ansætte på tidspunkt - Lige nu er der kun 1 tilbage - og der ses ikke lys derud- Som sagt derfor ville gerne start med eksterne salg(måske telemarketing) og markedføring og måske med nye og grønnere profil 

Tilmeldt 27. Nov 09
Skrevet kl. 10:09

Carl - først og fremmest `DU HAR KANON KONCEPT -VIRKELIGE IMPONERENDE`detsvære kan ikke selv brug den pga nedgroet negle man har anbefale til par venner som var meget ``trætte i ben`og det virkede Yes + de kom ud med hele frisk fødder -

Mange tak for de kanon tips -m.h.t til vores sag her - prisen normalt er på kontrakt af 1-2 år så jeg tror ikke folk vender tilbage så hurtig. Vi har valgt og sats på ekstern salg og marketing nu da vi ville hellere brug kræfter på gøre som vi er bedst til. Vi har ikke haft øje på disse da vi i lang tid har vært underlevrandøre og var i bund og grund meget tilfreds med vores aftaler . Vi sørge for kvalitet sikring også så så vi ikke de fare som kan kom luskede fra prisens side .De nye firma sparer på steder som forsikring - pension - billigere materiale osv som vi altid ikke ville være med på - og som det hedder - my way or the highway - resultat var fyring af sikker 8-10 ansætte. Nu lukker vi biksen og starter på frisk med nye koncept og lidt mere fleksibel rammer for vores kunder som mindre fast timer + materiale valg - sats på mere ´GRØN PROFIL` . 

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 10:15

Hej businessonly

Det ville være ideelt at starte med synlighed - Hvordan finder kunderne jer?

Hvilken form for rengøring arbejder I med, og ville det ikke være ideelt at have en hjemmeside, så
den almindelige borger der søger efter for eksempel vinduespudsning eller rengøring københavn kan finde jer?

Gør I kun rent i lokalområdet? - Del flyers ud, eventuelt 10ende rengøring gratis.

Derudover prøv at gøre et større indtryk på jeres kunder, så de føler sig værdsat og efter et stykke tid ville det jo være perfekt hvis I blev anbefalet fra mund til mund.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)