Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hmm com.domæne der koster 4130 euro?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Godaften aminoer.. Jeg vil gerne købe et com domæne hos topdomainer.com.. Men prisen er 4130 euro !!! Ellers kan man leje eller lease..

Jeg har ikke styre på domæne salg, men er det normalt at sælge det så dyrt? Kan man købe domænet et andet sted eller noget ? Øv øv
Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 18:30
Tilmeldt 5. Aug 12
Skrevet kl. 19:21
jeg kan se at domænet er på auktion hos godaddy.com.
Jeg vil kun købe domænet hos dem og ikke hosting.. Men bliver man bundet til noget hos dem, hvis man vinder domænet?
Skal man fornye domænet hvert år?
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan ikke finde et ledigt domæne der kan bruges?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 95
Fra  Drie.dk Skrevet kl. 19:31

Normalt betaler du årligt et bestemt beløb for et domæne. - Jeg ved dog ikke hvordan det fungerer når du køber det på auktion.

Jeg kunne forestille mig, at du betaler de 4130 euro første gang, for at vinde domænet, og efterfølgende skal betale væsentligt mindre årligt. - Ret mig gerne hvis jeg tager fejl.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 64
Fra  Writeupp.com Skrevet kl. 20:05

Har købt flere domæner på Godaddy og det fungerer ganske fint.

Du kommer til at eje domænet på helt normalt vis (med mindre andet er angivet) som hvis du køber et der er ledigt.

Du kan så selv bestemme hvor det skal pege hen.

Men nøj hvor jeg hader de domæne  hajer, det er lige så lavt som at købe koncert billeter og andet med henblik på at sælge det videre.......

Mvh

Jonas

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:32

er der slet ikke et bedre alternativ andre endelser net eu med mere eller et andet navn , for ved at købe dette domæne støtter man altid domæner hajer forsætter at opkøbe flere domæner og videre sælge dem med stor fortjeneste

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Find nu et ledig domæne og spar dig selv en masse bekymringer og penge. De gode domæner bliver solgt for millioner, og det er selvfølelig fordi der er mange der godt kunne tænke sig at eje dem (lige som dig)

Det er dog muligt at lave stærk branding af domæner du selv finder på, og seo værdien af eksakt match ord bliver kun lavere og lavere.

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 08:32

Hej,

Ja du kan desværre sagtens komme ud for, at nogle domæner koster flere hundrede - hvis ikke tusinde kroner.

Jeg fandt selv et godt .com domæne som jeg skulle bruge til et projekt, og fik besked tilbage: "Prisen for domænet er 14.000$" ... Ja goddag mand økseskaft, tror du selv jeg gider bruger så mange penge?

Jeg håber de domænehajer som virkelig er griske brænder inde med domænerne, og får forbrændinger på alle fingrene når man endelig kommer op med ens side.

Hvad ærgerligt er så bare, hvis man starter et projekt der kun har et .dk-domæne, og der er nogle andre som ejer .com-versionen af ens domæne.

Tilmeldt 5. Aug 12
Skrevet kl. 09:16
Jeg har et dk domæne og ville så gerne have com versionen :-( men kan se at com domænet som koster 4130 euro er nu på auktion på godaddy.com. Men tør ikke deltage..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)