Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik søges! Økologisk netbutik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Vi er en nystartet e-butik med salg af økologiske varer til børn indenfor tøj, legetøj, ammepuder og meget mere. Da det er helt nyt for os og vi er absolutte novicer i dette net-halløj, vil vi meget gerne have noget konstruktiv feedback på siden.

 

Skynd dig at kigge forbi og kom med dit besyv til butikken. Vi hører meget gerne om ris eller ros.

Butikken kan besøges via http://www.oekologik.dk eller http://www.økologik.dk

 

Vi ser frem til at høre fra jer!

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Økologik.

Dejlige ting I har.

Kan godt li'' farverne - det virker roligt at se på. Jeg har dog følgende punkter, jeg vil nævne:

1. I toppen er der nogle links der "forstyrrer" overskrifterne. Tryk ctrl+a, så kan du se dem. Væk med dem.

2. Tjek for stavefejl i alle tekster.

3. Personligt kan jeg ikke li'', når linket til forsiden ikke er øverst.

4. Tror det ville være mere harmonisk, hvis "topbanneret" var i linie med resten af siden. Det går lidt ud over i hver side.

 

Kunne godt finde på at handle hos jer - er VILD med musehalstørklædet!

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Syntes jeres side ser fin ud og er nem finde rundt i.Det er det første man el jeg lægger mærke til og udvalget er ganske fint.

Skulle jeg komme med kritik/el vil heller kalde det forslag.Så skulle teksten være mørkere og af lidt mere kringlet slags som stadig er til læse.

Samt selv om nogle ik kan lide det.Så ville det gøre forskel med noget bevægelse på siden iform af banner el noget der skifter.?Hvorfor.

Det vil give en fornemmelse af en butik der er liv i og ik en stille hjemmeside!Det vil fænge og holde folk længere på siden.Og jo det hænger sammen men der er også de hjemmsider hvor der er for meget der bevæger sig og det har modsatte effekt.

 

Dog vejer det positive tungere.

Det allervigtigste er få folk til siden.Og et råd som efter min mening google og andre ik kan bære alene og tilbud om løfte til komme på forside.Er få folk iden virkelige verden til fimde hjemmeside med post forsendelse adresse løs i 1000 el mere oplæg samt flyers det giver bedre ind få net kender til finde din jeres hjemmeside.

 

Mvh glennc

GRC
Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Personligt vil jeg gøre noget ved topbanneret. Det ser lidt tomt ud.

Synes godt om farverne - passer ind i konceptet.

Savner yddybende firmaprofil.  Måske den er der - lagde bare ikke mærke til den

 

 

 

Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :
+
1.Syntes det er et godt sortiment.
-
1.Link til forside skal helst være øverst.
2.Det ville være nemmere hvis man kunne klikke på logoteksten, og så komme til forsiden.
3.De Links i hvid er ikke noget man kan bruge til noget.


Alt i alt er den fin (hvis man lige retter de to-tre ting jeg lige har skrevet på).
Økologisk babyudstyr er da en god idé.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)