Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Æv, mit CV er imod mig....

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej til jer alle

Mange tak for alle jeres svar, ideer og udkast til, hvordan jeg kan forbedre mine muligheder for, at komme ind på salgsmarkedet.
Jeg har gået hele dagen med en masse tanker der har hoppet op og ned, rundt og rundt, så jeg er blevet helt ør.... I har virkelig givet mig en del at tænke over, helt fantastisk ;o)
Nu vil jeg skrive mit CV om og fokusere på, at salgsdelen bliver det, der er mest fremtrædende. Og det ikke er børnedelen, der bliver husket, frem for mine salgskonpetencer.

Tak for hjælpen og god weekend til jer ;o)

Hilsen Mie

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Oct 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 00:56
Hej Kasper Borregaard-Otzen

Tak for dit svar på mit indlæg.
Jeg vil tage dig på dit skrivende ord, og en gang i den kommende uge sende dig en ansøgning til gennemlæsning. Det vil være en stor hjælp :-)

God weekend

Hilsen Mie
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:01

Hej Mie
Så lige dit svar, du skriver bare :) 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:16

Nogle ting kan man ikke ændre på - fokusér på de ting, som dit CV har givet dig af kompetencer.

Dit CV behøver ikke være en dårlig ting, jeg har været til adskillige samtaler gennem årene, som har krævet mere erfaring, end jeg kunne præsentere. Derimod blev jeg taget i betragtning af andre årsager. 

Alternativt kunne du arbejde på mere eller mindre provision. Jo højere provision og mindre fast løn, des lavere adgangsbarriere. Så skal man opveje det mod, hvordan man har indrettet sit liv - har man råd og is i maven til, at skulle rende rundt uden indkomst. 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)