Hejsa! Jeg har overvejet at starte en hjemmeside, hvor der på længere sigt skal føres affiliate på. Men først vil jeg lige høre dig, hvem udbryder affiliate? Hvor kan jeg se hvem udbyder danske affiliate programmer? Tak for dit svar! |
Hvem udbyder affiliateprogrammer?
Jeg kan da godt nævne tre hurtige :) 1. Google med Adsense 2. AdService 3. EuroAds Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Hej Se også en oversigt over partnerprogrammer hos Partner-ads her: |
Hej Dalle, Hos NetBooster Affiliate har vi en lang række danske affiliate kampagner - www.netboosteraffiliate.com Sig endelig til hvis du har brug for hjælp til at komme igang. |
Hjælper affiliates med at øge deres indtjening online hos Netbooster Affiliate.
Der er en liste på dette indlæg om affiliate marketing Ellers kan du bruge denne liste: - Partner-ads (Min personlige favorit) - Euroads - Guava | Netbooster - repaymedia - Orville media - Tradedoubler - Alexander Larsen |
Fik forresten en mail fra af en Johnny Nielsen, svarede så men fik en mail tilbage om at den ikke kunne leveres ![]() |
Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode
Partner-ads og tradedoubler er jeg sikre på - Alexander Larsen |
Det er jeg også, jeg er også ved Webgains men efter aftale med dem, og i min mors navn. Bare send dem en mail ![]() |
Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode
Tror også tradetracker tillader det :-) - Alexander Larsen |