Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt råd til hvilket program jeg skal købe til CRM, Fakturering mm.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Er igang med at starte en virksomhed op, den har internethandel, direkte salg i butikken, jeg skal kunne holde tyre på mine kunder med et Crm system..

Der hvor tidligere har arbejdet, som lavede nogenlunde det samme brugte vi outlook til mails, intet CRM (skrev alt i outlook Opgaver :( ), C5 til kunde kartotek og fakturering, men noget siger mig det kan gøre bedre ??

Finde der et program der kan det hele eller kan samarbejde med de forskellige og kunne det være web baseret ville det være perfekt :)

Tak for hjælpen... 

Fra København
Tilmeldt 2. Jan 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige med :) 

iHuman.dk - Få en ekstra virtuel medarbejder til din hjemmeside!

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hele kommer an på, hvilke krav du har til de enkelte dele.

For nogle er CRM blot at have en oversigt over, hvornår og om hvad man har snakket med de enkelte kunder samt hvornår de eventuelt skal kontaktes igen.

For andre er CRM helhedsorienteret, så systemet håndterer alt fra kampagnestyring og nyhedsbreve til datamining om og profilering af de enkelte kunder, så man næsten ved mere om dem end de selv gør.

Hvad er dit krav til lagerstyring?

Skal der være automatisk integration med webshoppen eller er håndtering af import/eksport nok?

Skal der være mulighed for abonnementsordning, rykkerhåndtering, konvertere tilbud til ordre til faktura?

Nogle systemer kan det hele. Andre kan integreres med et eller flere andre systemer, så de fremstår som helt eller delvist som et system. Det kommer igen an på, hvilke krav der er til de enkelte dele.

Skal salg fra den fysiske butik også håndteres direkte i systemet - og dermed også lageret?

Så specificér dine krav yderligere - og det vil være lettere for os her på Amino at give dig nogle forslag til systemer.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov, 53 10 29 04

Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Peter Wismer Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej JimmieL

Du rammer næsten præcis ned i den løsning vi leverer - Winfinans.NET - Du kan i samarbejde med én af vores regnskabspartnere starte med en fakturerings- og CRM løsning for kr. 75,- pr. måned.

Den løsning kan du så senere udvide - til sidst til en komplet handelsløsning, der kan integrere med din webshop og med et detailkassemodul, du kan anvende i din butik, og som kan vedligeholde dine lagerbeholdninger i webshoppen.

Iøvrigt vil jeg gerne tilslutte mig Clauses bemærkninger om, at du skal specificere din krav.  Og CRM kan som Claus skriver dække over mange forskellige ting.

Det er nu du skal gøre det store hjemmearbejde og prøve at få lavet en forretningsplan for de næste 1 - 3 år.

Og så med det udgangspunkt beskrive hvilke opgaver din fremtidige løsning SKAL HAVE - hvilke der er gode at have og hvilke du godt kan undvære lige nu.

Så vil Claus, undertegnede og andre ligesindede kunne give dig et forslag til løsning af dine opgaver/ opfyldelse af dine funktionskrav.

Med venlig hilsen

Peter Wismer

 

 

Tilmeldt 12. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Så må jeg hellere Præciserer :)

Jeg starter en virksomhed med varer som skal kun købes på internettet, kan købe fysisk i butikken, men som jeg også gerne kører ud og installerer, det er mest B2b
Det system jeg eftersøger skal kunne
CRM, holde styr på kunder, man skal kunne skrive ned hvad man har snakket om, indtaste aftaler. 
Integreres med Outlook. 
Kunne skrive nyhedsbrev til udvalgte kunder. 
Holde styr på hvor og hvornår vi skal snakke igen
Lagerstyring, man skal kunne indtaste en minimumsbeholding som den så advarer en om når den når dertil.
Integreres med webshop
Lave tilbud om til ordre
Kunne skrive faktura
Lave løn
Trække reporter, som salgs statistik mm.
Jeg ved ikke om det overhovedet er muligt at kunne det hele i et program. 
Og der er sikkert nogle ting jeg har overset. Men det er overordnet hvad det skal kunne 
Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

JimmieL:
Så må jeg hellere Præciserer :)

Tak for det.

CRM
SALDIs CRM-del kan endnu ikke integreres med Microsoft OutLook endsige håndtere nyhedsbreve.

Løn
SKAT er blevet meget mere emsige med hensyn til korrekt angivelse af A-skat med videre, som med det samme giver bøde, hvis der er fejl i løn. SÅ her er det vigtigt at have et rigtig godt lønsystem.

Selv bruger vi SKAT's eget gratissystem LetLøn, men her er der ikke mulighed for integration. Hvis du skal have integration vil jeg anbefale DanLøn, som jeg synes, er væsentlig mere enkelt at gå til end DataLøn fra Bluegarden (tidligere MultiData).

Med venlig hilsen
Claus Agerskov, 53 10 29 04

Fra Silkeborg
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 14
Fra  IT-Effect A/S Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

JimmieL:

Så må jeg hellere Præciserer :)

Jeg starter en virksomhed med varer som skal kun købes på internettet, kan købe fysisk i butikken, men som jeg også gerne kører ud og installerer, det er mest B2b
Det system jeg eftersøger skal kunne
CRM, holde styr på kunder, man skal kunne skrive ned hvad man har snakket om, indtaste aftaler. 
Integreres med Outlook. 
Kunne skrive nyhedsbrev til udvalgte kunder. 
Holde styr på hvor og hvornår vi skal snakke igen
Lagerstyring, man skal kunne indtaste en minimumsbeholding som den så advarer en om når den når dertil.
Integreres med webshop
Lave tilbud om til ordre
Kunne skrive faktura
Lave løn
Trække reporter, som salgs statistik mm.
Jeg ved ikke om det overhovedet er muligt at kunne det hele i et program. 
Og der er sikkert nogle ting jeg har overset. Men det er overordnet hvad det skal kunne 

Hej Jimmie,

Vi er et C5 -og snart også et NAV IT-Hus, som specialicere os i at bygge de sidste 10 - 20% ekstra oven på Microsfts standard løsninger og derved skabe sammenhæng imellem de forskellige løsninger og produkter.

Vi har følgende produkter som hænger sammen og er fuldt intigreret med Microsoft Dynamics C5

E-handel med Dynamics C5 - IT-Effect A/S har udviklet en komplet webshop direkte integreret med Microsoft Dynamics C5 og over 80.000 sucess fulde C5 installationer i Danmark.

EffectShop fra IT-Effect er live synkroniseret direkte med dit lager modul i dit C5 regnskabssytem, men vigtigst af alt, er vi eksperter i at få vores kunders webshop helt i front på google og alle de andre søgemskiner og ingen manuel indtastinger af ordre, følgesedler, pluklister eller andet.

SharePoint CRM til Microsoft Dynamic C5 

IT-Effect A/S har ligeledes udviklet videre på standardløsningen fra Microsoft, hvor vi har samlet det hele og udnytter derved alle dine data fra dit C5 Økonomi system - Effektiv kundehåndtering samlet i én løsning.

Eksempler på muligheder med SharePoint CRM fra IT-Effect A/S

- Få overblik over alt korrespondance med en kunde. Se f.eks. e-mails, mødereferater, notater, Word og Excel filer og del dem med kollegaer

- Udnytte den direkte integration med Outlook. Benyttes f.eks. til tilbudsopfølgning, kampagner m.m.

- Få styring og overblik over tilbudsmængden (tilbudspipeline)

- Lave udtræk til direct mail og e-mail kampagner via nøgleord, så I kan målrette budskaber mod f.eks. kundegrupper, varer/varegrupper, geografisk, sælger osv.

SharePoint CRM til Dynamics C5 indeholder et komplet "instrumentbræt" til ledelsen.
Instrumentbrættet viser din virksomheds relevante nøgletal, så du hurtigt får indblik i den aktuelle performance.

Online Tilbudsmodul

Det Online tilbudsmodul til Dynamics C5 er et website som f.eks. kan tilgås via en iPad eller Tablet PC. I Tilbudsmodulet fremfindes kunden via online opslag i Dynamics C5.

Vi har rigtige mange forskellige andre spænde produkter, som jeg syntes du skal se nærmere på via vores Hjemmeside www.iteffect.dk

Håber du kan bruge ovenstående inspiration og du og andre er selvfølgelig mere end velkommen til at ringe og få en uforpligtende snak med os.

Telefon 87 43 10 00 

Med Venlig Hilsen

IT-Effect A/S 

 

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har du valgt dit system?

/Antonio

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)