Mener i at der er grund til at gå videre med følgende. Jeg har fundet en leverandør, lad os kalde dem L&H, af 3d ark af mærket M. Så vidt jeg kan søge mig frem til er de producent, men samtidig også en konkurrent til os, bla på 3d ark og andre kreative hobbyartikler. Da vi ikke kan købe 3d ark af ovenstående mærke andre steder anser vi dem som være markedsledende og mener derfor ikke at de kan nægte at sælge til os. De sælger engros, men da de fik oplyst vores hjemmeside (haandlavet.dk) fik vi følgende svar. "Efter gennemgang af Deres hjemmeside har vi valgt ikke at kunne tilbyde Deres firma vores vare, grundet mangel på personale til at opfylde videre efterspørgelse." For mig kunne de lige så godt have skrevet: "Da i er en konkurrent til os ønsker vi ikke at sælge til jer" |
Leverandør og samtidig konkurrent
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Tim
Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.
Og selv om i skulle få rettens ord på at de skal levere til jer, så vil de altid kunne bruge den med at de ikke kan levere varen.. Mén.... måske de mener at i ikke opfylder de krav de stiller, for at levere vare... har de ikke nævt deres krav for at ville handle med jer..? bare min vurdering.. |
Det latterlige er nemlig at de ikke har stillet nogle krav som vi ikke kan opfylde, og derfor skriver de "grundet mangel på personale til at opfylde videre efterspørgelse". Heldigvis er det på ingen måde et kerneprodukt, og jeg har da heldigvis mange andre leverandører som gerne vil have mine penge :) |
Tim
Køb kompatible billige dymo labels og spar penge på dine forsendelser.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)