Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Pæne" reklamer eller alternativ til ingen reklamer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Aminoer,

Jeg har to sider jeg skal have online snart. Den ene er lidt af et forsøg som går ud på at folk kan modtage healing via en hjemmeside. Det lyder måske lidt crazy, men jeg tror godt ideen kunne gå hen og blive til noget.

Den anden er en side hvor man kan tænde et lys (virtuelt) for en man har mistet, a la mindet.dk.

Begge sider er stilet mod det engelsktalende/amerikanske marked og vil også blive hostet i USA.

Nu er mit spørgsmål så..

Hvis jeg nu selv synes at begge mine sider er så fandens pæne at jeg ikke ønsker at tilplastre dem med reklamer, eller hvis jeg synes at det at der bliver vist reklamer på siderne er med til at få dem til at fremstå som "mindre oprigtige" i deres formål, har jeg så nogle alternativer hvis jeg ønsker at skabe en passiv indkomst ud af dem?

Tag nu en side som kottke.org, som har reklamer ét sted ude i sidebaren der er leveret via The Deck. På hans side synes jeg de fremstår pænt og ikke virker anmasende eller skæmmende på designet.

Det er lidt sådan en løsning jeg leder efter.

Dernæst, findes der nogle måder hvor jeg helt kan undgå at vise reklamer men stadig have en indtjening på siderne?

Mvh. Lars

Mvh. Lars

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)