Min ven og jeg, vil gerne starte et event-koncept.
Beskrivelse
Konceptet er enkelt. Vi kommer med en færdig fest – lige fra optrædende kunstnere, lyd, lys, merchandise og musikken. Har man en unik idé om hvordan ens fest skal være – så sørger vi for det. Vi vil søge samarbejde med diverse sponsorer, der så får mulighed for at promovere deres produkter ved disse fester. F.eks. en tøjbutik i byen (Randers).
Målgruppen er festglade unge I alderen 16-24. Vi laver målrettet markedsføring, blandt andet på caféer, uddannelsesinstitutioner samt via Facebook.
Vi gør opmærksom på, at vi kører en stram linje angående dresscode. Det vil sige at personer uden festlig påklædning eller fremtoning afvises uden tøven. Dette sker da antallet af slåskampe/misforståelser mindskes væsentligt.
Hvordan fik vi denne idé? Vi går til dagligt på HHX. Festerne er ikke det vildeste. Det vil vi lave om på. Der er mulighed for at låne skolens lokaler (= ingen udgifter til lån af lokale).
Har I nogle råd? Hvad skal vi være opmærksomme på? Kom gerne med nogle geniale idéer.
På forhånd tak.
Mvh. Erik & Kiranan.
Mangler du nogle lækre smykker? Find dem på --->Goldheart.dk <---
Hvis I skal stå for baren skal I jo i hvert fald have styr på bevillingerne inden I gør meget andet, ligesom I også skal have styr på hvordan det er med at sælge alkohol på handelsgymnasiet, f.eks. i forhold til dem som er under 18 år.
Jeg er selv 17 (snart 18), og må derfor siges at ramme målgruppen. Går også selv til dagligt i gymnasiet, STX. I må meget gerne lige sende en PM til mig. Tror jeg kan bidrage med noget i form af markedsføring. Kunne godt have interesse i et form for samarbejde, hvis i kunne være friske. :-)
Vi tænker nemlig også, at salg af spiritus kan føre til problemer. Vi vil selvfølgelig overholde alle regler, og få bartendere til at servere til personer som kan ligimitere at de er +18.
Kan markedsføre firmaet (hjemmesiden fx), igennem min side Wuup-Wuup.dk, som appelere til unge i hele landet. Vi har en facebook side med en okay mængde likes, samt en hjemmeside med en masse fedt indhold, hvor der kommer en del besøgende. Udover det har vi nogle store interviews i vente, som giver en masse visninger. Der kan i jo også få noget reklame.
Men i kan jo skrive til mig, hvis det har nogen interesse. :-)
Vi har fået 9000 kr. til at lave en fest for. Lokalet er en stor kantine - hvor alle borde fjernes - på vores skole. Vi regner STÆRKT med +150 deltagende, som minimum. Der betales for éntre. Er der nogle, som tilbyder billig festpynt? F.eks. sorte balloner med tryk osv.
Kender I nogle gode sider, hvor man kan bestille det billigt? Evt. fra udlandet.
Kontakt mig gerne. Det ville betyde så meget.
Mvh.
Erik Holflod Jeppesen
jeg kender ingen billige steder i kan finde festpynt
jeg dog også få gang i at lave en hjemmeside blogs der forklare om jeres koncept og bruge denne side som udgangs punkt hele jeres reklame kampagne presse meddeles med mere
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows