Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Spam?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeg den eneste der er begyndt at få mails fra Amino ind som Spam markerede?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:20
Min Thunderbird markerer en gang i mellem mails fra Amino som spam, og det begyndte for nogle uger siden.

Derudover er jeg blevet spammet af en fyr der prøvede at prakke mig ACN på. Han er dog blevet anmeldt.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 00:16
Dårlig spamfiltre kan man aldrig rigtig gardere sig imod. Mit råd er at finde et der virker ;-)
Hvad mon det ellers fjerner?

Dbh Martin
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 07:00
Dato: 11-07-2007 00:15:34 Forfatter: Martin Thorborg Hvad mon det ellers fjerner?

Dbh Martin

Uha Martin, det ramte du plet hos mig - det er grunden til at jeg har valgt ikke at installere min udbyders ekstra spamfilter - for hvad tager den ellers? Jeg får omkring 400 spammails om ugen, og det er ikke meget, men absolut nok. Outlook får lov at sortere, men jeg går spamfolderen igennem hver dag for jeg oplever desværre tit at f.eks. amerikanske eller koreanske spilproducenters mail ryger deri. Når jeg kontakter nogen på Alibaba.com ryger de også der i - osv. Så jeg skal ikke nyde noget af spamfiltre der sortere mere effektivt - det er nok med Outlook der lægger det hele pænt i en bunke så jeg kan se det igennem :)

Det er nok et problem der ikke kan løses til alles tilfredshed...

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:37
Dato: 11-07-2007 00:15:34
Forfatter: Martin Thorborg
Mit råd er at finde et der virker ;-)

Ligeså snart Du får lavet et til Thunderbird, så har Du en ny kunde. Men det ved Du :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)