Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogholderimæssig assistance

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Grundet mine private forhold står jeg overfor at skulle flytte til Kbh. (fra Århus) til september. Jeg flytter til Høje Taastrup, hvor jeg har købt en lejlighed min kæreste.

I den forbindelse harjeg planer om at tilbyde bogholderimæssig assistance til mindre selskaber og mindre personlige virksomheder. Jeg arbejder selv som revisor, hvor jeg indenfor det næste år skal afslutte HD-R, så den nødvendige viden er på plads

Mit ønske er at skabe et netværk, da jeg ikke rigtig har nogen omgangskreds i Kbh. og omegn. - og så er der selvfølgelig et plus mht. den ekstra indkomst der måtte følge af arbejdet

Jeg har arbejdet meget med restauranter, ejendomsselskaber, investeringsselskaber og entertainere (herunder musikere o. lign). Jeg kan være behjælpelig med alle former for assistance med undtagelse af revision - men der har jeg mulighed for at henvise til et dygtigt revisionsselskab, hvis det har interesse 

Jeg forestiller mig en pris omkring 200 kr./time, men vi kan også aftale en fast pris, hvis der er tvivl om antallet af timer arbejdet vil tage. Lyder det interessant er du/I velkommen til at sende mig en privat besked.

Har du/I kommentarer eller forslag til hvordan jeg opnår nogle seriøse kunder/bekendtskaber eller mit indlæg generelt, vil jeg meget gerne høre det. Har I kendskab til netværksgrupper, som I mener kunne være interessante for mig, er jeg også meget interesseret heri.

Mvh. Karsten

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 21:34
Nu kan jeg ikke se om du skal arbejde for et revisionsfirma herovre ved siden af, men i givet fald at det ikke er tilfældet: Hvorfor ikke få et godt job som revisor herovre. Jeg har læst de indlæg du har skrevet og ud fra "dit niveau" er der ganske god ballast i. Flere af vores kunder (revisionsfirmaer) hungrer efter nye medarbejdere.

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

Fra København
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 09:39
Jeg har fået job hos et af de største revisionsselskaber i Danmark.

- til det kan jeg jo lige tilføje, at prisen jeg har skrevet ind ligger under min timeløn hos det pågældende revisionsfirma. - så der er altså tale om et rigtigt godt tilbud

Endvidere vil jeg til det lige tilføje, at jeg ikke alene vil være i stand til at hjælpe med bogholderiet, men jeg vil også kunne rådgive og assistere med noget mere komplekse problemstillinger.

- problemstillinger som ellers normalt ville koste rådgivningstimer til minimum 400+moms...

Mvh. Karsten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:17
Hej!

Ikke for at være lyseslukker, men tror du ikke du har nok at se til med fuldtidsarbejde samt læse HD.

Hvor mange ressourcer har du så tilbage i din sparsomme fritid?

Har selv været igennem møllen med fuldtidsjob samt HD, så ved hvor hårdt det er.

/Peter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)