Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sletter man et indlæg?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har skrevet inde på debat, og vil gerne slette min kommetar, hvordan gør man det?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 10:51

Det gør man ikke. Det står der egentlig også "Skriv dit svar herunder og klik på "Ok". Husk at du IKKE kan slette det senere!"

Hvis det er noget du virkelig fortryder, tror jeg måske, kun måske, at en fra support kan hjælpe dig. Men jeg har mine tvivl.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:07

Du har muligheden for at redigerer i indlæg. Du kan ikke slette, men mener thorborg engang skrev at han gerne gjorde det hvis man lavede en donation på 500 kroner til en velgørenhed efter hans valg, og sendte ham en kvittering for betalingen.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 11:24

Hellesrideudstyr:

jeg har skrevet inde på debat, og vil gerne slette min kommetar, hvordan gør man det?

Hej Helle,

Det er ikke muligt selv at slette sine indlæg på Amino.dk

Du har mulighed for at redigere dit indlæg kort tid efter oprettelse, men fremadrettet er det ikke muligt.

Vi sletter kun indlæg der er i strid med dansk lovgivning og det er derfor op til den enkelte bruger at stå til ansvar for sine skrivelser :-)

Læs gerne guiden "Kom godt igang på Amino" for mere information.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)